• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Godmörning!

VickisPickis har landat på jobbstolen och återvänt till sin lilla jobbvärld!

Omsan - tjaaa igår drömde vi vidare om snygga badrumsinredningar.. fniss fniss...
    Nedräkning pågår till onsdag och visningen!

• MuffinsTönt

Morrn!!

Kl är10 o redan i skolan. :o
    Idag ska jag verkligen plugga. Får låsa in mig i nån tom klassrum. :?

Är super stolt över mig själv. HAr lyckats släpa med mig fika. Med tesil,löste,mugg,mjölk o termos. :o
    Därmed har jag sparat in... *virvelvindtrumma* 20kr. Minst!! :D Om det är värt jobbet men ambitiöst. *Känner mig ett steg närmare min dataskärm*

Ciao babies!! *drar iväg till labbsal efter etanol* 8)

• MuffinsTönt

Hehe! Egentligen är det farligt för allt o alla. Men inte om man späder ut det med te :? eller ngt annat.
    Vad säger trådens doktorand? :D

Nä... äckligt lär det smaka också. Ska nog köra på vin och sprit a la systemet istället.

Btw - Va e övriga i gänget?

• viktualia

Muffins - jag tror att de jobbar.. ha ha ha ha...

hoppas att Pela har kryat på sig förresten!

• MuffinsTönt

:o:o:o:o:o:o

Jobbar?

Det låter ju bekant.

Jag pluggar! *stolt* men var tvungen att slinka in här en snabbis. 8) :D

Hej så länge Vickan ( och ni andra som kommer in senare) :p

• MuffinsTönt

Asså... måste säga en sak!!!

Grabbens morsa är en gryyyyym "paj-görare" (göra paj - pajgörare?)

Åt en asgo äppelpaj med krispig pajdeg(!) . :o Drömde jag eller? Nä... för jag tog två portioner och det skulle jag inte kunna göra i en dröm. Haha!

Längtar redan till nästa middag. :?:D:p
    Rabarberpaj önskar jag mig då. *skäms lite*

• Ms K

Hello folks!

Haft bra helger?

Vicks:Hur står det till med förkylningen? Hoppas hoppas du blivit bättre det lät ruggit otrevligt med snor överallt.

Här har det inte hänt så mycket, jobbade superduktigt hela dagen igår och nu måste jag snart iväg på kurs... Hade velat sitta och köra analyser på datan nu när jag för en gångs skull kommit igång, men nope, se det går icke... Kanske kan gömma mig i nått hörn i hörsalen och slumra till kanske

Muffin: Du ser väl till att göra ordentliga spädningsserier på etanolen och kör in den en sväng i sonikatorn så att den blandar sig ordentligt!

• viktualia

Ms K - förkylningen var inte så farlig den här gången... så jag är på jobbet lagom laddad som vanligt...

Helgen var SLÖ framförallt. Himla skönt!

• Ms K

Vicks: Skönt! Ta det lugnt nu bara, jobba inte ihjäl dig för då looovar jag att den kommer tillbaka. Fattar inte hur många gånger man ska behöva lära sig den läxan för att fatta galoppen... jag är iaf inte riktigt där än :-/ hoppas du är visare dock

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3