• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Jo, det var ju det där med självdisciplinen... Men det hade varit skönt att veta att jag KAN jobba hemma om jag vill/måste/är lite krasslig... Nu är det möjligheten obefintlig för mig.

• viktualia

MrsO - jaa visst har jag privilegium... för det hade varit segt att åka totalt 14 mil i buss en dag som denna. är halvkrasslig men hoppas att jag är på bättringsvägen... tänkte stanna hemma imorgon också så kanske det ger sig...

• Oms

japp här jobbas det! haft strul m datsystemen men när allt väl fungerade hfanns ingen tid till BT tyvärr...

ska hem nu och laga baconlindad kycklingfile fylld m färskost m en paprikatomatsås och ångkokt broccoli och ris till - mums!

hörese senare kankse, tjingelin

• viktualia

Omsan -det lät gott!!! själv orkar jag inte gå och handla... blev hungrig nu... får nog lura iväg maken...

• Oms

Okej - vad ÄR det HÄR??

vad gör vi om dagarna egentligen??? har vi plötsligt börjat jobba som tokar?

vi som har varit sååååå duktiga på att kombinera, på att utveckla vår kvinnliga intuition (att veta när det e rätt för Bt alt jobb)har helt plötsligt, på bara några veckor börjat odla andra intressen än Bt... hur gick detta till? år för och vem startade trenden? hmmm jag går för Majsan

Jessi o Majsan har gått upp i rök, Frullan har bytt tråd, Sis e försvunnen, Muffins pluggar, Pela e sjuk, Zozo flyttar, Mrs O bara reser, Ms K pluggar, Tubbies o Snartis o Nenne jobbar som tokar, jag o Vickan jobbar gärnet o alla andra gästföreläsare har lyst m sin frånvaro...

hmm, börjar tro att vi alla har ett liv utanför Bt (jag vet jag vet - det e bara spekulationer)

Ngn som har en kommentar? ngn? ingen? halllåååå *ropar ut i tomma intet*

nu ska jag se på tv

• Ms K

hej tjejer!

Är totalt euforisk idag. Hade en redovisning om mina forsknigsresultat och jag var sååååååååååå nervös! Men dom var så otroligt gulliga och snälla och trevliga och sympatiska och ja - guld värda! Åh vad härligt det är att få stöd i denna karga värld! Jag dansar på rosor nu känns det som. Gött!!! Ibland inser man inte hur tufft man haft det utan feedback innan man ser ljuset i slutet av tunneln och äntligen efter månader av slit i ovisshet får feedback och beröm och någon som är INTRESSERAD av det man jobbat med! När jag skaffar ett riktigt jobb sen ska jag ha en RIKTIG chef, som bryr sig om mitt arbete. Må låta naivt, men det är veckans viktigaste insikt

Som tur var ser jag att ni alla verkar ha varit (är?) lika bizzy som mig, trodde jag skulle måsta backtracka flera sidor har ni det bra allesammans? Hoppas det! Kram på er!

Vicks: Swetrotter Hehehehehe roligt

MrsO: Hej! Låter kul att varit och rest, vart har du varit?

• Ms K

Jag lovar! På söndag och frammåt ska jag återgå till mina sinnens fulla bruk och BTa på som vanligt! Nu när jag gästspelar på annan ort måste jag ju visa mig från min "seriösa" sida och syrran grymtar när jag hänger för mycket vid datan på kvällarna, med all rätt. Får ju inte tid att umgås alltför ofta annars...

• MuffinsTönt

Hej tjejer!

Jaha... här var det tomt. :( Jag ska itne säga ngt. Har arslet fult upp själv. :?

Hoppas vi kan samlas nån dag o bara Bt:a. :D:D:D

Dröm sött!!!

• Oms

Jag är först här!

och nu ska jag gå o fika lite,

sen e det hårdkör fram till gruppmötet kl 14.30...

men jag kikar in då o då

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3