• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Hej! *vinkar*

Värsta partyt här jô!! Kul att det är fortfarande liv i tråden. :?:D

Synd att jag missade det. Har så mkt att göra att jag knappt har tid att smita in hit. :(
    MEN! Efter nästa måndag ska jag häcka på BT. :D:D:D

Dååå ni! Då ska det festas med riktig bål spetsad med ren etanol. 8)
    Det känner matskedsgumman igen va? ;)

• Makens Pela

God morgon flickor!

Livet har återvänt! På måndag börjar jag jobba halvtid för att se om det fungerar att sitta vid datorn.
    Alltså hur gärna man än vill vara hemma på måndagsmornar så ska man nog vara liiite glad att ah ett jobb att gå till. Fy attnas vad trist det är att vara hemma när man inte är frisk. Nu börjar jag kunna göra något lite men koncentrations kräver sin man..eeh kvinna menar jag ju.

Härligt Zozo att du fått jobb, MrsO "fått" hus, ingen hus till Vickan, Oms sliter på med dotterns läxor, det dricks som vanligt friskt i tråden, Tellis åker skidor tror jag, Muffins har ingen tid kvar, Snartis ska titta på lgh, Majsan syns fortfarande inte till, Sis har gömt sig. Nästan som vanligt alltså *S*

Pitt på er alla!

• MrsO

Heej Pela! Long time no see... Nu får du berätta vad som hänt? Jag har inte läst alla sidor sen jag kom tillbaka...

Hoppas ni alla får en bra dag!

• viktualia

Makens Pela - åååå *välkommentillbakakramen* Den där åkomman du drog på dig lät verkligen som en äkta plåga..

Godmorgon till alla!

Vickan är på jobbet, inte pigg men ibland så blir världen bara krånlig om man stannar hemma... så därför gick jag hit. Ska på ett möte efter lunch som om jag ställer in det kommer vara supersvårt att få till senare. Alltså, trött och snörvlig Vickan är på jobbet!

• MrsO

*Styrkekramar till Vickan så hon orkar ta sig igenom dagen*

• Zozo

Krya pa er alla krassliga! Själv är jag bara sa himla TRÖTT! Fattar inte vad det är med mig... tror faktiskt att jag ska tillata mig att slappa och ta det lugnt en heel dag!

• Oms

idag e det torsdag... jag är trött... men jag har varit tröttare...och det har varit måndag... så vad gnäller jag över?:)

känns som att allt e super! livet leker osv, har ingen aning om vad denna positivism har kommit ifrån men kul är det! jag menar vi har inte mindre saker att tänka på, ordna med och be för idag, än vad vi hade igår - det bara känns så bra!

haha *nej jag går inte på lyckopiller* jag tror att det e VÅREN * ja det e VÅÅÅREN ja det e VÅÅÅREN som har kommit tillbaka igen*

• viktualia

tut igen!

Tack för kramen O-girl!

Omsan - JAAAAAAAAAA våren!!!!!! Jag testade mina nya coola solbrillor igår - de med glas slipade i min styrka! JÄTTEBRA!!! hi hi!

*snörvel*

• MuffinsTönt

Heeej! *trött muffin snubblar in*

HALLÅÅÅÅ???? *hojtar*

Nähä... har ni gått o lagt er/ lever livet? :o:?:D

Dröm sött! *muffin snubblar ut till CSI*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3