• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

girls.... visst pratade vi om en RIKTIG trådträff i april?? jag minns att vi alla fick svar på när vi kunde osv... blev det 14 april som det fungerade?? (inte Tubbies har jag för mig)

eller har vi lagt den på is igen?

• Oms

godmorgon förresten:) idag är jag bara här till lite efter lunch sen ska jag på begravning...:(

förresten - ang sister - hon mår bara bra och har bara lite mkt o pyssla m *jobbar som en tok* och hon återkommer när vi minst anar det;)

• viktualia

Muffins - om man inte har ris till så blir det lite för lite kolhydrater tycker jag. I så fall kan du tillsätta mera bönor, så blir det mer av soppa/gryta som man äter utan något ris till. Något gott bröd till kan också vara ett bra komplement!

Pela - vi får dividera om ev lunchdate framöver, men det var en fredag när jag ska till Sthlm.

Omsan - jag tror att vi la tråddejten på is lite. Visst kan jag fortfarande 14 april, men på sätt och vis vore det najs att bara vara hemma då. Ska köra ett rätt hårt tempo helgen innan.. och med nuvarande fart på jobbet så orkar inte ens jag flänga HUR mycket som helst *snyftar*

• Makens Pela

Japp, vi kollar upp lunchdate tycker jag. Som sagt. Det vore väldigt kulm att träffas i riktiga livet...även om det känns som om vi träffas...*s* Tänkte på det när jag låg sjuk, saknade att läsa och att "slänga käft" mellan varven.. precis som med sina vänner man har på sidan av BT.

• viktualia

baaaaa mitt detektivjobb börjar bli tradigt... hm...

och jag drömmer mest om att grilla kött och dricka rött vin... hm...ute i solen eller så...

men! det är slut på vin hemma, vi har inte nån grill och inget husköp i sikte... och just nu gick solen i moln också...

• MrsO

Huu... känner mig inte alls motiverad att jobba idag... vill bara planera hus!!!

Muffin, jag brukar inte ha ris till chili con carne - jag brukar köpa såna där minibaguetter som man gräddar själv i ugnen, det blir jättegott till!

• viktualia

MrsO - vi får slå oss ihop och yra om köksplanering och annat skoj istället för sånt är jobbtjafs... jag tar med en flaska rött om det är ok?!?

• MrsO

Heeelt ok, Vickan. Jag tar fram några goda ostar och lite kex!

• Makens Pela

Får jag vara med också? Köket behöver jag itne planera för det är klart men sovrummet ska göras om så...
    Och vin..ja varför inte, har ju vant mig vid snurr så...*S*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3