• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

mugglesfan - näeee här är det dåligt med fest.. dåligt med drag över huvudtaget.. det var nog *kliar mig i skallen* tisdags eller onsdagsfest den här veckan... nån som minns????

plan A = slöplan var att gå hem kl 15.. men nu blir det nog 16 kanske...

• MrsO

Klart vi har korkat upp! Var inte blyg, Muggles - det är bara att ta för sig! Rött? Vitt? Champagne? Det är bara att välja!

*MrsO häller upp rödvinsglas nr2 och tar en ordentlig skiva brie-ost*

• viktualia

OOOOJ!!!

MrsO bjuder till partaj!!!! jamenvisst! jag är ju inte den om bangar. ha ha ha.. jag hade fått för mig att vi skulle slå runt ikväll.. men vad hindrar att vi drar igång NU??? Inget!!!

Jag vill ha... hm... skumpa blir bra... Muggles - du får ta sånt därna alkoholfritt vitt nu!

• mugglesfan

Japp Vickan, jag skrev in ditt tips i mobilen så jag har det tillhands nästa gång jag är på Bolaget.

Men drick ni lite skumpa för mig också. El gott rött vin...mmmmm. Ost... St.Agur (kanske kan bli lite ikväll?!). Ostbricka - bra idé!

Fick just mannen övertalad att iaf sticka kl 16

• mugglesfan

Vad händer i helgen då?

Vi ska ha besök av min jättesnälla svärmor och ev även min mamma, så det blir mkt familj Inget partajande direkt... Nu har man ju ingen melodifestival att titta på heller, voine!

• viktualia

Muggles - Vi har inte planerat ett jota.. jag planerar att bli frisk och dricka lite vin.... såsande i noll fart framåt kanske... isch... dammråttorna kanske man skulle hota lite osv..

vad gäller TV så ikväll är det Masjävlar på TV.. jag är ju inte nåt stort fan av film.. men den har jag jag inte sett så kanske...

Imorgon drar Stina Dabrowski igång ny serie - kanske sevärt även i sällskap av mammor!

• MrsO

ostbricka och rödvin... mums... *MrsO undrar varför kläderna sitter tajtare för varje månad???*

Helgplanerna består av att planera huset... och sen ska jag väl roa mig med lite tvätt och städning oxå! På lördag ska vi visa bilder från resan för några vänner över en bit mat. Blir trevligt!

• MrsO

Jag tyckte att Masjävlar var sevärd Vickan!

• viktualia

MrsO - jaaa det blir nog att vi ser den tror jag...

.. men jag vill OCKSÅ planera husrenovering JÖÖÖÖÖöööööö... avis...

• mugglesfan

Jag håller med - ska nog se Masdjävlar ikväll igen. Jag såg den på bio när den gick, väldigt rolig på sina ställen och lite tragisk på andra.

Det enda som jag reagerade över var att hon är "systemarkitekt på Ericsson" och kör omkring i en BMW X5 - ha, som om en ingenjör skulle tjäna så bra på Ericsson! Vi var 3 kompisar (alla ingenjörer) när vi såg filmen och alla flinade över detta...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3