• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men allvarligt talat, hur KAN lediga dagar gå så fort?!?! Det börjar bli mörkt och jag har fortfarande inte tagit mig varken till duschen eller ut överhuvudtaget.

• nu är jag fruL

klaaaaaaaaaaart att ni andra ska dricka alkohol!!!!!!
    herre min skappararrrre
    jag skulle bli himla ledsen annars.... mer alkohol åt folket är fortfarande mitt motto...

• viktualia

WOW! Omsan - lovar att skåla lite rosa skumpa för er skull!! Cooolt!

Varför dricker ni inte hemma, Omsan? *nyfiken*

• Telemarkgrrl

Kramar till Snartis förresten!!! Hoppas att du kan hålla modet uppe, när man läste Vickans länk så lät det ju inte som om det *måste* betyda något dåligt. Men urk vad skit det finns alltså , hade ingen aning om vad myom var innan. Hoppas som sagt att du får komma till SÖS snart!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

*springer in om knuten* JAG jobbar minsann idag! *stolt* men jag sag att ni snackat 80-tal utan mig! Pfft! JAG hade faktiskt värsta out-fiten! Illgrön kavaj av osedvanligt fult snitt, väst med illgröna och vita ränder, vit pingvinsak undertill, illgröna tights och stövletter... till det hörde allehanda ill-färgade plastörhängen etc.. OCH, som kronan pa verket, en käck uppklippt 80-talspermanent... För att inte glömma sminket...

när jag ser "dagens ungdom" kan jag bara suckande muttra "äh kom igen... det DÄR är väl inget"...

Och Jennifer Rush var det som sjöng 80-talsversionen av "Power of Love".
    Twisted Sisters lat hette "We're not gonna take it" och inget annat - och den har jag fortfarande, sa det sa!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Hm... köp halvflaskor så kan ni dricka lite men gott till maten när ni är hemma på tu man hand...

För helt klart gillar du ju att dricka alkohol i små mängder OCH det är ju RÄTT mycket mer prisvärt att dricka hemma. Och visst sjutton höjer ett gott vin även HEMLAGAD mat!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3