• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jessie76

heeeeeeeeej kära sötisar!!!

Jag mår så jäääääääävla jääääävla illa så jag dööör Men jag ska snart läsa ikapp å va samma gamla knäppis som ni känner vid det här laget
    Jag saknar er kärisar

• Jessie76

Men VAD i HELVETE???!?!?!???!!!!!!!

FruLlan din gamla damask!!!
    Nu är lyckan total
    Kunde inte blitt gladare

Ps Jag VISSTE det!!!!
    Puss på dig!!

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!

• nu är jag fruL

tack jessie
    det värmer
    men jag har verkligen inte fattat det alls kan jag säga. HELT overkligt trots att jag misstänkt det i n¨ågra dagar nu....

usch för att må så illa gumman
    lider med dig. Finns det inget som hjälper?
    Har du m¨ått så under de båda förra?
    ihhhh hoppas det gr över snart

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

ja oms
    den här berg och dalbanan som vi gått igenom de sensate månaderna har helt ärligt varit HEMSK. Fy faaan vad jag varit deppig periodvis. Usch dte har varit så otroligt tugnt alltihopa.
    Bläääää

hoppas att allt går bra nu så jag slipper göra om resan snart igen.

Förresten så har jag super ångest över att jag ljugit för min mammam som jag står väldigt nära. Hon frågade om mensen kommit och eftersom maken absolut inte vill att vi ska berätta om detta än-. Så sa jag ja...
    bara för att hon inte skulle fråga igen.

MEN jag har super ångest över jag ljugit för henne....
    vad trod ni hon kommer säga?

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jo det är klart
    jag tror att hon kommer förstå. Hon kommer kanske bli lite sårad över att jag inte b erättade det direkt...men glädjen över tt barnbarn kommer nog överskugga allt.

• Telemarkgrrl

Åh vad jobbigt FruLlan. Men jag är säker på att hon kommer att förstå, det är ju så himla nytt och du och maken måste ju förstås få suga lite på den här karamellen själva först. Du kommer ju säkert att berätta för henne först av alla ändå eller hur? Jag tycker att såna små vita lögner är helt okej!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Stackars Jessie!! Jag har värsta kräkfobin så jag tycker så himla synd om dig, hoppas att illamående går över NUUUUU!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3