• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Snartis- jag gick in och smygläste i gravtråden om dig, usch och fy gumman, lät inte roligt alls *stora kramar till dig* men förhoppningsvis skall allt gå bra!!!!!

...jag jobbar som en tooooooooook idag
    allt för att kunna bli släppt tidigare i januari.. sen är det bokslut som fixas. Usch vad tråkigt det är att inte kunna vara inne och babbla i parti och minut och värre lär det bli nu i vår.. men jag får bli bättre på att hänga på BT på kvällarna då, ser jag hänger med vad som händer med alla

• nu är jag fruL

nästa gång ni träffas vill jag också vara med
    även fast jag inte kan bli fruLlan full och automat babbla
    ast det är ju klart-
    ....babblar gör jag ändå.

Idag har jag inte ens låtsats jobba...
    usch vad dåligt....
    kanske ska göra ett ryck i en timme...

• viktualia

FruLlis - det är ingen fara... både Omsan och jag är riktiga kackelmajor och Telestubben hänger med rätt bra hon också...

Och som sagt... så här dålig FÅÅÅÅÅÅR man faktiskt inte jobba... bääää

Jag har dessutom tömt HELA burken med nötter som jag har här för att sluta äta godis. GISSA vem som är helt hungrig nu.... fnnnnnnnn

• Jamsan

jag är vråålhungrig magsäcken har ju vuxit flera meter under julen

• viktualia

Majsan!!!

Telestubben och jag var och åt libanesiskt på Regeringsgatan.... var så mätt att jag verkligen mådde illa.. fast just nu kunde det gärna dyka in en servitör här med deras hummus och lite pitabröd... MUMS!!!

• Jamsan

åhh var det där ni åt jag går alltid förbi den när jag ska till och från stan, men har aldrig ätit där. Det var bra alltså??? usch vad hungrig jag är, måste gå till lunchrummet och kolla om det finns nåt fikabröd..

• viktualia

Vi fick för oss att beställa FEMTON meze till två pers... GISSA hur det slutade.... En Vickis och en Stubbe på var sida om ett bord med plats för 6 pers, en vansinnig massa fat med mat och VÄLDIG trängsel i våra magar.... ujuj...

Det var värre än julbordet på julafton!! Så det så!

Jättegott och sanslösa mängder vitlök!

• nu är jag fruL

jag orkar inte jobba......
    inte ens låtsas jobba....
    triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist

• viktualia

Fniss.. jag KAN inte jobba idag... eller .. jag har gjort lite nytta men nu gav jag upp och har slagit på Fredrik Lindströms senaste program och kollar via datorn.. ha ha ha...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3