• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

fast spriten gör en mer än bara plufsig

• nu är jag fruL

hejsan tele
    kul att ses igen

ta det lugnt med pitten
    det skulle ALDRIG komma från K*åtnenne

• nu är jag fruL

helt rätt stubben
    vad faaan ska man ha sina organ till om man inte använder dom. Helt rätt...
    därför ska man äta fet mat för njurarna och sprit för levern. HURRA!!!!!!!!

hur gick det förresten med dina stenar nenne

• Telemarkgrrl

Nenne, fnisssssss, man tackar och bockar även om det inte är sant.

• nenne78

stenarna känns inte (på mig i alla fall ) men läkarn ska ringa mig imorgon och ge mig provsvaren så vi får se vad som händer härnäst. tackar som frågar!

• nenne78

yes! Nu har jag beställt personbevis så jag kan göra nytt pass.

• nu är jag fruL

ahhhhhh
    resa

nu är det bara 1 månad och 4 dagar kvar tills vi åke på vår 3 veckor långa bröllopsresa
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
    vad det ska bli underbart. Jag kan inte fatta att det är så kort tid kvar!!!!!!!!!!!
    HURRA

nenne:
    apropå thailand så är Koh Lanta väldigt bra. MEN jag var visserligen där år 2000 innan massturismen hittade dit...Men jag har hört att det fortfarande är bra.
    Ett tips kanske...
    Jag ska själv kolla resa till sväronen till Thailand...så om du vet något bra lugnt, fint intressant ställe så säg till...
    Ni andsra också

• viktualia

FruLlis - ååååååååååååååååååå vad jag har saknat dig här!!! Välkommen tillbaka-Puss!!!

Är du i hålan den här veckan?

Telestubben - Vad smart du är! Som kom på det där med inläggsräkningen!!! Hi hi.... i del 2 av tråden skiljde de där räknarna 50 inlägg.. hm.... vi gillar ju PITTAR här... ha ha

• Telemarkgrrl

Vickan, fast då hade vi ju också värsta rejset när vi försökte kolla vilka ord som fastnade i filtret, vi verkar ha lyckats ganska bra.

• Jamsan

ojojoj vilket drag det var här nu då
    alla gamla rävar är tillbaks igen

frullis- antar att det inte blev nåt pluss eftersom du partajat hårt! Men det känns väl okej med tanke på bröllopsresan kanske

nu ringde jobbet till chefen för att kolla upp mig.. fan kan dom inte ringa till mig nu då

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3