• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Fniss, fniss... jo du, om man kom i dom kläderna som man hade när man gick i skolan så skulle man vara en lycklig kvinna.

Jag sitter och är helt fast på www.corwin.ca/gridlock/gridlock.swf
    Jag bara SKA klara alla nivåer.

• Sister of the Night

Rosa volangkjol....!

*that brings me back :D*

Vad hade man mer för elagant då? *funderar* Jo just ja, ett läskigt vitt litet linne med stora knallgröna prickar på.
    Helt normalt.

Om man var en liten tjej 1988 alltså *lol*
    Värst var ändå när jeanskavajen piffades upp med det breda vita skärpet med enoooormt silverspänne - utanpå kavajen, alltså *ryser lätt vid minnet och kollar att inte fäsmannen ser vad som skrivs. kan ju bli mycket mobbing då :D*

• viktualia

Vill bara tillägga... att TILL den rosa (vi snackar ILLCERISE) volangkjolen hade jag en vit t-shirt med rosa rosetter tryckt på OCH morsans minisilverskäp!!!

• Sister of the Night

Ok.

Du HADE faktiskt lika kuslig outfit som nattsyrran *skratt*

• Telemarkgrrl

Jag hade ett par mörkblå med vita prickar vida shorts som räckte till knäna i nåt silkigt material. Dom hade jag med ett brett skärp och vit blus när jag gick ut och dansade. Får jag skylla på att jag var tonåring och lättpåverkad och inte begrep bättre?!

• Sister of the Night

Tellis (tar priset tror jag)

Men milde tid......!

• Sister of the Night

Åh just ja! *viftar*

Minns ni pingvinärmarna?????

• viktualia

å MILDA MATILDA...... Telestubben.... gaaaaaaaaaa jag ramlar av stolen.... *URK*

Där föll min hemska outfit platt pladask...
  • Telemarkgrrl

Hahaaa, ja det var otroligt. Min bästa kompis hade ett par likadana shorts fast i rött. Ibland hade jag en mörkblå kavaj med axelvaddar och såna där ... ååååh, vad heter dom?! ....såna där elastiska band som man har runt överarmarna för att hålla uppe skjortärmarna?!

Sis - påminn mig om pingvinärmarna!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3