• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Heja Majsan friskt humör!!! Måste nog pompoma lite för att du ska klara av snacket med chefen!

Pom Pom Pom GO Majsan GO!

Kul med shopping! Min pappa avskyr sånt, så nu ska jag följa med honom på shoppingtur igen... han blir själaglad när han får sällskap... annars blir det helt enkelt inget av det hela.... ha ha... han kan bara shoppa konstig mat på orientaliska affärer... hi hi..

I bästa fall får jag tag i polarn som nyss fått barn och som jag tänkte äta lunch med... men sådana där småbarnsföräldrar är lite otippade av sig...

kram kram...

......vickan med full rulle på jullovet!

• Jamsan

Nu ringde rekryteraren för tjänsten och sa att hon som har företaget var supernöjd med mig och om jag fortfarande är intresserad så vill hon ha mig

Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen

nu är det bara snacket med chefen som väntar..

• Telemarkgrrl

Tjohoo, GRATTIS Majsan!!!!! Så kul!

Håller tummarna som bara f-n för att din chef inte ska sätta sig på tvären!

• Telemarkgrrl

Majsan, du ser väl till att få en ordentlig löneförhöjning va? Det är dyrt att jobba vid Stureplan.

• Jamsan

Tack Tellis

om han sätter sig på tvären så kommer jag börja skrika och kasta faxen på honom

Japp det blir en löneförhöjning haha, den kommer gå till klädkontot nu när man ska jag jobba inne i smeten

jag är sååååå nervös, vill bara att han ska komma nu..

• Telemarkgrrl

Majsan, kommer han inte någon gång?! Jag vill ju veta vad han sa!

• viktualia

Majsis bajsis..... hoppas att chefen dyker upp snart för nu är det en till som är hemskt nyfiken på hur det går.....

heja Majsan!!! (hota med Mas-Janne om chefen trilskas)

• Jamsan

åhhh nu har vi suttit och prata länge, han var helt förstående och tyckte det var helt okej att jag var borta några dar i januari. Gubben verkar ha blivit snällare under julen haha

ojojojojojjj vad glad jag blir
    ska gå och ringa jobbet nu och hoppas att det blir bestämt idag

• Telemarkgrrl

Jaaaaaa!! Skönt att gubben äntligen kammat till sig lite! Det är ju inte så kul att sluta på ett jobb med att kasta faxen på chefen.

Tänk, Majsis, att du inte fick fortsätta på ditt nuvarande jobb är kanske det bästa som kunde hända.

Grattis igen!

• Telemarkgrrl

Vickis, hur gick shoppingen med din pappa? Höll han sig lugn?

Själv har jag fortfarande inte kommit ur pyjamasen. Men vilken minut som helst ska jag duscha och klä på mig. Sen ska jag ut och handla nyårsmaten.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3