• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Okej, nu har jag pratat med jobbet och dom sa att jag låg jättebra till och får ett slutgiltigt besked den 2:a januari
    Nu kanske jag inte ska ropa hej förrän det är bestämt men det känns väldigt väldigt lovande.. Det kändes som hon inte ville bestämma och säga ja på en gång utan sköta det mer proffesionellt och ta beslutet under helgen..

WIIIIIIIIIIIII vad jag ska fira ikväll och på nyår, får ta smällen om jag inte skulle få det nästa vecka ingen magsjuka i sikte heller

Tack lovers för att ni tänker på mig och stöttar Och ja Tellis på ett sätt känns det som detta är det bästa som kunde hända mig

• viktualia

vad skoj majsis!!!! Åååååååååå jag vill också få nytt jobb och löneförhöjning.... bu för att jobba i bushen... jaja...

Pappas shoppingprojekt slutade lyckligt, han fick tag i en av honom godkänd lampa!

Och småbarnsförälderkompisen var yrare än vad jag trodde... men karln, ungen och hon kommer hit om nån timme.. hm... ungen är sisådär 1,5 månad.. och jag erkänner gärna att jag har NOLL koll på hur sånt funkar...

• viktualia

typiskt att alla är nån annanstans när jag sitter här och fördriver tiden i väntan på kompisen....

.. men Majsan kanske redan är full av all skumpa, Telestubben har gått vilse i Söderhallarna på jakt efter delikatesser och de andra... tjaaa... vem vet var de är nånstans?!?!? hm...

jajaa..... får väl fortsätta dumsurfa omkring här...

• Jamsan

men vickis jag är här trodde ingen annan var här och då är det så tråkigt att skriva när man aldrig får svar..

det tråkiga är att jag börjar känna mig risig nu febern verkar vara på anstående.. typiskt när man slappnar av och mår så bra så slår bakterierna till direkt. Har tagit en ipren nu sen blir det väl att gå på spriten och döda bakterierna

• Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Hej tjejer!!
    Usch har haft en hysterisk dag idag.
    1) Halsbandet pajade så jag fick fixa det.
    2) Skorna pajade oxå.
    3) Måste köpa nytt smink o få mina ögonbryn fixade.

Halsbandet kunde jag fixa. Men dem hade slut på svarta skor. Finns bara i vinröd och olivgrön... :( Köpte vinröd men vet inte om dem passar till min klänning.
    Jag hann inte fixa punkt 3 eftersom jag fick springa runt halva GBG. Så nu är jag sluuuut!

Va deprimerande man blir av allt strul.

• MuffinsTönt

Och jag glömde köpa den där partygrejejn till skorna. Grrrr på mig själv.

Ledsen att ni får läsa mina gnäll tjejer. MEn dt var jätteskönt att få skriva av sig här.

Nu ska jag vila o planera morgondagen.

• viktualia

Muffins - det gäller att åka ut till typ Backaplan eller sådana ställen utanför stan. Där är det MYCKET lättare att hitta skor än inne i stan, åtminstone tycker jag det! Så ge det ett försök!

Majsan - inte skoj om du också blir sjuk... hårt liv!

Själv har jag nu haft besök av kompisen med karl och 1,5 månaders bebis. Det finns skojigare personer att prata med än hennes karl... håhåjaja.. men det var skoj att se dem i alla fall! Och himla söt liten unge!! hi hi!

• MuffinsTönt

Åh! varför tänkte jag inte på Backa.
    Såå sur på mig själv nu. Imorr har jag ju inte tid att åka dit. Suck...Får väl leva med dem här vinröda då. Nu matchar dem ju sminket som jag ska ha o pojkvännens slips. :D

Det är gullig med bebisar,speciellt när det inte är ens egna.
    det ska komma en grabb på nyårsfesten. Gäller att gulla med honom innan man hunnit bli full. haha!

• viktualia

Fniss fniss Muffins... du får inte glömma att fråga mig INNAN du shoppar.. ha ha ... se hur det går *asgarvar*

Såg du förresten min make på stan i Gbg idag?? fniss igen... Han skulle dit i alla fall!

Själv har jag bara hjälpt pappa att shoppa (se ovan vad). Mamma blev så nöjd med pappas snygga lampa så nu ska hon köpa en likadan (det handlar om sänglampor).

Jag kanske borde bli recept- och shoppingcoach!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3