• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Heeej flickor! Idag var det lite mer folk här. Välkommen till jobbvärlden Majsan - jag var minsann tvungen att jobba redan igar! Men a andra sidan är jag ledig pa fredag...

Muffins.. ta ett tunnt, rakskuret linne under v-ringningen.. Det brukar jag göra ibland. Antingen i samma färg som överdelen eller bryta av med nagon kul accentfärg.

• Jessie76

Men vännen!
    Usch... Gå hem å ta det lugnt Tänker på dig

Er som är lediga orkar jag inte tänka på - är det ok?
    Jag är nästan ensam på jobbet idag, så jag kan inte gå hem. Men mår jag såhär imorrn så går jag fan inte till jobbet!

• Jamsan

ujujuj vad segt det är idag..

Skönt Snartis att du går hem och vilar och tar hand om dig Kul också att höra att rimuppläsningen blev succé, men det var väl väntat såklart

Jessiegumman hur är det med dig då? Är det illamående och trötthet hos dig med?
    Min kusins tjej är gravid och hon verkar också ha en monstergraviditet med halsbränna och illamående konstant... stackarn fick sitta och titta på i jul med jag svepte snapsar och åt som en häst

Om 2 timmar ska jag kila iväg på intervju. MÅSTE pigga upp mig... fast imorgon bitti så får ni gärna pompomma för mig, för då är det intervju nummer 2 på stureplansjobbet igen, och det vill jag verkligen ha.

• Jessie76

Jams - är det ok om jag drar en pompom på skallen, jag kommer iaf att tänka på dig Och hålla alla tummar å allt för dig - ok?

Ja jag mår såjävlahelvetesäckelf*ttdåligt
    JA allt är värt det, men dom här dagarna har varit en ryyysare
    SEN blir det väl bra hoppas jag, dom säger ju att det går över - suck

• viktualia

Jessie - stackars liten!!! håller tummarna för att det ska gå över snarast!!

Snartis - får hålla tummarna för dig också!

Majsan - Telestubben och jag får pompoma för dig... men eftersom du inte berättat adressen så ställer vi oss på Sergels torg - blir det bra?!?!

Nu drar jag till Sthlm!

• MuffinsTönt

Heej!
    Kan ni tänka er eller? Min dator hade strejk igår och i förmiddags. Den ville inte låta mig anv internet. Det var hemsk, hemsk, hemsk! Snacka om beroende! Nu är den snäll igen. Undrar varför?

Jessie och Snart så... stackars er som fick en sån hemsk start på gravisen. Det har varit många gravisar inom min släkt och jag har fått höra både roliga och hemska saker. Hoppas det går över snart, håller tummarna för er!

Vad härligt att få skriva här igen. Fick ju abstinens. :D

• Jamsan

jessie- stackare!!! kämpa på och va hemma från jobbet resten av veckan du med!!!
    Förresten blir det fint med en pompom på huvet det funkar jättebra!

Vickan ni kan väl ta er till svampen och pompomma där istället, annars kommer jag inte se er tro jag..
    Ha en trevlig stockholmvisit idag

• Jamsan

hej muffins! Förstår din panik!! Är du också ledig i mellandagarna

• MuffinsTönt

Hej Jamsan. Japp! Jag ahr lov ända till... 12 jan.
    Nää.. enligt schemat är det så men jag har en J**la tenta den 18. Så dt gäller att plugga efter nyår. Snacka om prestationsångest.

Du ska ju på intervju. Shit... LYCKA TILL!!!

• Jamsan

muffins
    oj det där känner jag igen, tentaångesten... usch och fy. Vad pluggar du?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3