• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Ha! Har ni inte börjat med julbordet än? Här har vi gått igenom 3/4. Resten försätter vi med imorrn. :D
    Jag vet. Vi, muffins(töntar) är lite udda. Sushi blev lyckat iaf. Inga bitar kvar. *stolt*
    Budapesten och resten käkar vi imorrn.

Hohoho på er!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

pip!

julprojektet är över och facit är hög mysfaktor, trevliga julklappar och många långpromenader! najs värre!

jag tror fortfarande på date på onsdag kväll! vore riktigt lattjo!

• Zozo

Hello Girls! Goooood Juuuul! Lite i efterhand!!

Mjams! det var gott med champagne pa jättemysig hotellbar i fredags! Och jag fick en jättesnygg handväska av Maken!

Annars var det en rätt trist helg.. svärmodern hade aterigen lyckats misslyckas med alla sina recept.. (HUR lyckas man bränna förfriterade potatisbullar??) Suck! Naja, tanken var ju god! Inga dekorationer och FRYSA häcken av sig eftersom de inte värmer tillräckligt.. Jag kan bara inte med när man maste ga med tofflor och polotröja inomhus! Suck... Nej, usch vad elak jag later... *häxan har vaknat till liv*

• viktualia

fniss fniss.... stackars Zozo... bränd friterad mat låter faktiskt som en särdeles prestation... haha!

själv har jag avnjutit typisk julmat a la Vickanfamiljen och sånt är ju najs!

jättelånga promenader är också bra..

Men hur går det med de vilda planerna för morgondagen?!?! Omsan, Snartis och Telestubben - blir det nån date eller?!?!?

• Zozo

HEEEEJ Vickan! Eee du här?! *blink, blink* Jag trodde att alla andra var hemma och vilade sig... Här har vi minsann ingen helgdag idag.. men det är dött värre ma jag säga!

• viktualia

jag är hemma och vilar mig.... sitter hemma hos mina päron och fryser lite framför deras gamla skrotdator....

jobbar du din stackare?!?! hårt liv!

jag har hunnit med 1,5 timmes promenad, en halv bok och rätt mycket god mat idag = inte gjort nåt vettigt alls!

• Zozo

Japp.. haaart liv och trist väder! fast bara tre arbetsdagar den här veckan sa det ska nog ga!

Hu! Nu har jag varit inne i andra tradar och retat upp mig igen! Vad SKA jag där och göra!? Men ibland blir jag förundrad över hur manga självgoda människor det finns (för att inte tala om dem som man inte ens far säga att man inte haller med till.. Da är man plötsligt oförskämd eller elak...)

• viktualia

fniss.... jaa det är farligt för nerverna att hänga på BT, åtminstone om man ger sig in i bridezillatrådarna där all ödmjukhet lyser med sin frånvaro och där EGOna blåser upp sig på rad...*asgarv*

Nu fick jag f ö sms från Telestubben som verkade vara med på lite vin imorgon!!! Zozo - du får hoppa över jobbskrutt imorgon och komma till Sthlm för lite partaj i miniformat. Tänker ändå föreslå att vi ska vara nära Centralen för att jag ska nära till tåget - det gör ju att det blir nära till Arlanda för dig! Kom igen nu! hi hi

• MuffinsTönt

Hej Tjejer!
    Nu har jag ätit så mycket mat under dem senaste dagarna. Nu känns det som jag har gått upp flera kilo.
    Får gå till pojkvännen o be honom släpa mig till träningen. Har inte sett honom på en hel vecka :( Misstänker att det blir annan form av träning. :D:D
    ´
    Va mysigt med date. Synd att jag bor i GBG. Ni får väl ta en tripp hit oxå. Eller diskriminerar ni(08) oss(031)?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3