• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nä, det förstår jag men när man ska ge bort burken så är det ju bra att dom får gummiringen också. Jag hade sån tur också att det blev exakt två biscottisar över när jag fyllt burkarna så vi provsmaka. Dom var helt underbara!

Kram på er!

• MuffinsTönt

Så kul att det gick bra för er, jamsan och tellis.
    Jag har misslyckats med min budapest. :( Första gången trodde jag att det berodde på äggvispningen. Så jag gjorde en gång till. Samma sak hände igen.
    Nu har jag fattat att det är ugnens fel. Den var för varm!
    Ska prova en gång till imorrn. Tredje gången gillt. :D

Synd att det blir så mycke äggula över... 18 st totalt.

God gul på er alla!

• Telemarkgrrl

Nej, vad synd, Muffinstjejen, hoppas att det går bättre imorgon!

Oj, 18 äggulor, det blir mycket äggtoddy det.

• Telemarkgrrl

Hej hej girls,

nu är det snart dags för mig att åka till sväronen. Hoppas att ni alla sötnosar får en alldeles underbar jul!! Ät mycket och gott och mys riktigt ordentligt!

Puss och kram och God Jul!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

tjena Omsan! Skoj att det är nån mer som sitter här och busar!

Själv är jag lagom uppslukad av familjens julmatlagningsprojekt. Det har dock tagit en paus just nu i väntan på att lagom många kassar ska komma hem från affärn med delar av familjen.

Borde skriva julklappsrim, men man måste ju vara inspirerad också...

Jag har inget för mig på onsdag än så länge, alltså den 27:e. Kan nog dra till Sthlm då.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan.... vi kanske får invänta att Telestubben återvänder från sväronen innan vi bestämmer... för egen del spelar det inte nån större roll. blir det kväll så går det också bra, men jag tänker sova i Ua så det får inte bli hur sent som helst - måste ju ta tåget hem sen.

Vilken tid på kvällen passar dig bäst? Så kan jag dra iväg ett sms till Stubbisen sen!

Och så hoppas vi att nån mer också vill haka på - Majsan tex?!? Och hur är det med stackars stressad FruLlan .... håller tummarna för att hon håller!! Snartis kanske vill vara med?!? *glömt nån Sthlmare?*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

näee

den 28 och 29 är bokade till andra kompisar...

jag pratar nog gärna om kvällen den 27:e... och 19 låter bra!

Nu är det dags att återgå till julstök... och så gled min mormor in genom dörren nu... vi får diskutera detaljerna senare!

kram!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3