• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

Perfekt Zozo! en trådsyster att hänga med i mellandagarna
    Då får du gärna pompomma lite igen eftersom jag har 2 intervjuer ons-tors.. Fast det blir nog svårt att pompomma själv, vem ska då kasta upp en i luften så man kan göra volter a´la Nenne

Jag kan gå hem klockan 15 idag
    wwwwiiiiiiiiiiiiiiiii
    hem till biscottisarna, ujujuj vad jag har tjatat om dan ibland snöar jag in mig på saker och blir ruskigt jobbig att lyssna på..

oj jag ska gå hem om 5 minuter, men kommer helt klart återkomma sen. Måste se hur det går för Tellis bak m.m och säga God Jul till alla

• Jamsan

dan= dom

och förresten vart tog Nenne vägen
    haha
    hon sitter kanske fortfarande och smyger under skrivbordet

• Jessie76

Hej miffon!!!

GOOOOD JUUL!!!

• Zozo

Jaha, nu är man heeel ensam da.. När tom Majsan försvunnit..

Äh oroa dig inte Majsan.. antingen ber jag Sune kasta mig eller sa klurar jag ut nan käck koraografi utan kast men med lite mer skutt och volter liksom!

• Zozo

Goood Jul Jessie-gumman! Sticker du med nu???

• Zozo

Här sitter jag och försöker hitta ngn lösning pa Telis förslag med kanvasfoto.. Hlp..vilket foto ska man ta och hur stor upplösning har de? Maste ju hem och kolla först!

• Telemarkgrrl

Nää, stackars Zozo, vilken urklig familj som inte skickat någon födelsedagspresent! Men julklappar bara måste dom ju skicka?!

Oms, men jag tyckte att det var ett underbart rim på en morgonrock! Tack så jättemycket! Den andra grejen var "pinnig" precis som du trodde, det är en brevsprättare. Med en figur på skaftet som påminner om Zorro om det hjälper.

Majsan, biscottisarna står i ugnen! Jo, ska du fylla burkarna så behöver du nog göra två satser. Oh, nu måste jag ta ut dom och skära upp dom, återkommer om resultatet!

PS: Degen var god iallafall!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3