• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

Nu har jag läst ikapp.... ojoj vad ni är gulliga hela högen. Omsan jag såg att du också hade ett härligt rim för mig igår ju haha

Tellis-bra att du pompommade lite i morse för mig. Är så avis på er som redan har ledigt. Själv jobbar jag idag extra i morgon (har ett extrajobb kvar från studietiden) och mellandagarna då jag ska jobba och gå på 2 intervjuer. Men det är jag bara glad för såklart. Konstigt att så många företag håller på med rekrytering mitt i juletider

Snartis- Du bor vid Ekvatorn mig lurar du inte längre

Vickan-¨åker du till Ua idag eller? mysigt

Idag ska jag till systemet efter jobbet för att köpa dom sista julklapparna och nåt gott till mig själv och sambon och sen baka biscottis like U Tellis
    Vi kan väl stötta varandra. Jag är nervös för nu har jag förlitat mig på att tre av mina julklappar ska bestå av biscottis..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Åh, vad kul med alla intervjuer Majsan! Dels så vi vi pompomma en massa och det är ju kul och dels så kommer du alla gånger att ha ett nytt jobb snart. Vi håller tummarna för att det blir värstingjobbet vid Stureplan!

Ja, jag behöver lite stöd i biscottibaket, jag måste ju få biscottisarna så små att dom går i mina burkar men dom får ju inte bli som små muslortar heller. Ojoj, hur ska det gå??

• Telemarkgrrl

Men Omsan, imorgon är för sent, då är jag redan på resande fot så julklapparna måste vara klara och rimmade idag.

Nåja, dom andra brukar inte rimma så jag MÅSTE inte rimma. Men om ni andra har tråkigt så kan ni rimma på en brevsprättare eller
    en morgonrock. Morgonrocken är till min make.

• viktualia

Oms - de ska baka kakor och lägga i fina burkar... allt från mina galna tips

jäääääääääääävlar vad stressigt det blev här nu alltså.... måste skriva 25 julkort, laga mat, äta och packa det sista på mindre än en timme... baaaaaaa

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3