• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Vi har förresten firat jul, maken och jag. Åt julmat och bytte klappar. Maken blev ytterst förvånad över att få förkläde till köket, men att han fick det berodde mest på att förklädet vi har är URFULT! Så det var inte nån pik att han borde laga mer mat eller så.

Själv fick jag extremhandduken jag önskat mig plus några grejor från sväronen.

Nästa steg är julpyssel i form av att fixa bröllopsgästboken.. men maken blev så matt så nu sover han en stund.. hi hi

• Telemarkgrrl

Välkommen hem till Sverige, Trippchen!

Åh vad skönt att intervjun gick bra Majsis! Då var det värt att VDn på mitt företag gick förbi min plats och skakade på huvudet när han såg att jag satt där i min teletubbisdräkt och viftade med mina silverfärgade pompoms medan jag skrek "GO MAJSIS" och samtidigt skrev febrilt på datorn.

Knivar är ju en skitbra idé Vickan, det vill jag ha i julklapp! Jag blir så trött på alla gamla sega knivar vi har här hemma.

• viktualia

Japp! Alla som får nya köksknivar blir helt saliga... det är ALLDELES för många som har skitknivar hemma....

Ni skulle hört min svärmor förra julen när hon ringde och tackade för den nya kniven hon hade fått av mig: " den är ju vass"..... ha ha ha ha.... (till skillnad från hennes övriga..... 30 år gamla.... slöa skitknivar....)

• Telemarkgrrl

Okej, planen för imorgon:

* pompomma för favvo-Majsan

* dammsuga (vi ska visserligen åka bort på lördag men det är så skönt att komma hem till ett hyfsat fräscht hem)

* diska (se ovan)

* slå in alla julklappar

* skriva rim till alla julklappar (Oms, jag hoppas att du är på G imorgon igen och kan hjälpa till )

* gå ut och köpa ägg

* gå hem och baka saffransbiscotti

* prata massor i favvotråden med världens gulligaste girls

* laga middag till min favvomake som måste jobba hela dagen imorgon

• viktualia

Min dagsplan för morgondagen:

* sova länge

* packa megapackningen orvar - hela jul och nyår

* se till att lägenheten är hyfsad

* äta lunch och sedan dra till Ua!!!

* dvs hänga vid datorn lagom mycket fram till halvtvå när jag drar med långfärdsbuss mot centrum på min mentala karta!

• MuffinsTönt

Jaha tjejer! i min värld så är ordet tönt ett Positivt ord. *hmm... eller inte*

Ok. Jag kan tänka mig byta nick, men det måste låte snyggt och coolt. Och visa hur knäpp jag är. (innerst inne).
    Imorrn ska jag fixa många grejer inför våran julfirande. *sushi...*

Go natt tjejer.

• Sister of the Night

*Smyger in om natten...*

Ooops, här sover de... Bäst att viska då :)

Fånfrallan

Inte behöver du byta nick om du trivs med det! haha, jag tycker Muffinstönten var kul :D :D

Zozo

Åh, en till arkeologwannabe (som inter blev, hehe :D) Jag ville också bli arkeolog när jag var liten. När jag blev en aning äldre insåg jag att häxa nog kunde vara en intressant utveckling. Hoho, och inget av det arbetar jag med idag.... :D :D :D

Förresten tjejer, vilka fantastiska rim ni hittade på till Puffinspinglans te-mofjong
    Helt otroligt - ni kan ju börja ta betalt för de där rimmen vet jag!
    *skrattar gott åt de mer perverterade förslagen*

Omsan - du _menar_ inte att snuskgubbsalterego-syndromet gått dig spårlöst förbi...? Jestanes, det får vi allt ordna tycker jag. Hm, Olof, kanske?

Muffepuffe igen

Glömde säga skål och välkommen!

Vickis

Haha, jag såg ju att Omsan knep den :D :D :D
    Jäklar, det var bra jobbat! ;) :) :)
    Men jag kunde nog vart hemlig ändå om jag knipit den hedervärda förstaplatsen :)
    Man kan ju faktiskt klä ut sig till trafikljus :D

Syltis

Hoppas du nyper åt dig den däringa tjänsten nu!!! Detlåter ju inte dumt alls att du ska på ett till besök *Go get them girl;)*

*Sister tassar ut i natten*

• Sister of the Night

.....Alla sova, tyst det är i tråden, tyyyst iii tråååådeeeeen, BT's flickor slumrar sött från råden, söööött frååån råååådeeeen...

• Sister of the Night

Kära nån. Ska de sova hela dagen? :)

• nu är jag fruL

heeeeeeeej flickor
    jag hinner inte vara här nuförtiden
    för många projekt avslutningar eller mildtolpar

saknar er

hann uppfatta att majsans intervju gått bra GRATTIS
    puss
    frulLan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3