• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Bröllopstokiig

Åh Majsis, jag har jättemycket att göra så jag hinner inte in till stan till kl 4 men jag lovar att jag som pom-pomma utav bara f-n här på min kontorsstol!! Lycka till, gumman, och kom ihåg att du är BÄÄÄÄST!

• viktualia

Men Omsan!! du var för tidigt!!! Majsans intervju börjar kl 16.00!!!

MuffinsTönt - kolla första inlägget i den här tråden. Där finns länkar till våra två tidigare trådar. Läs på egen risk... fnissss

• viktualia

Historielektion:

Första tråden startades i juni... det är ett tag sedan...

IRL-träff - jopp! För snart tre veckor sedan träffades Omsan, Telestubben och jag i Sthlm. Jag har träffat fruLlan IRL också.

• MuffinsTönt

Hm... Jag tror inte jag har tid att läsa igenom allt. Nån dag ska jag läsa igenom denna tråden. Så ni har träfffat IRL också. Nice! Hoppas jag hänger kvar här tills nästa date och kan hänga med.

• viktualia

Nääee akta dig från att läsa allt... *asgarv* det är garanterat inte hälsosamt! hi hi!

Vi gamla galningar kanske också ska presentera oss...

själv är jag snart 30, gifte mig i oktober, bor i en trist håla med 25 mil till Götet och 25 mil till Sthlm, jobbar som konsult/utredare, är 164, drar 41 i skor och djur - knörveldjur = min egen djurart!

• Zozo

Huh! Läsa igenom allt?! Neh fy! Jag läste fram typ 150 sidor efter semestern och det räckte det!

• Snart så....

*drar på sig tomteluvan*
    Så nu är jag redo för uppvärmningen!!
    Åhej åhå *flås flås*...

GO MAJSAN GO MAJSAN *ihhh karatesprak med benet* för att visa glittret som vickan ville ha

• Snart så....

flashar med pompomsen *glittar som smällare*

• Zozo

Jag är 32 och nagra dagar, gifte mig 8/7 OCH 14/8, skanska utflyttad till Paris, jobbar i resebranschen, är 1.78, drar 41 i skor och djur - neh men häxa med flodhästtendenser da och da!

• Jessie76

Isch.........suck.....

Jessie
    30 nyblivna år
    2 barn + ett till på jäsning
    1 äkta make sedan 29 Juli i år
    Jag är inget djur - jag orkar inte! Jag är nog bara tantwannabee. Kommer snart att vara en knölval (innan var jag en kn*llval )
    Jobbar på en bilfirma
    Bor i världsmetropolen Luleå

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3