• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

ok! Jag tror vi tar presentationerna när den personen dyker upp. Annars så kommer jag bara blanda ihop det totallt.

Så... hur går det med rimmandet? Hittills så gillar jag ... vems det nu var...

• viktualia

MuffinsTönt - mjaaaa det här med många namn beror nog delvis på att vi inte alltid står för alla dumma inlägg vi gör.. utan vi skyller på våra alteregon...

Själv går jag ju här under namnet Vickan mestadels... har ett starkt förnekat alterego som heter Victor.

Zozo - spara på presentationerna - tjaaa det hade ju varit något.. men jag är inte frivillig att leta upp alla... *pustar i förväg*

Sis - du behöver inte oroa dig. Sista inlägget i förra tråden tog Omsan och jag var näst sist - så du får fortsätta vara hemlig!

• Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Det är koas i mitt huvud nu.
    Har alla ett alterego? Därav vickan-victor och möffinstönt- mårten?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Har alla ett alterego? Därav vickan-victor och möffinstönt- mårten?

Lite så är det nog.. men Omsan är bara OmsPoms....

hm... JAAAAAAAA vi gillar kaos här... så går det när samma människor har hänt tillsammans rätt länge och är inne på tråd nr 3....

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Namen Omsan.. har du pompomat redan? Har jag missat nat? Jag stod i startgroparna för att pompoma 16.00??!!

• MuffinsTönt

Oj! Har ni känt varran såå länge? Shit.
    Jag har mkt kvar med andra ord.

Hej OMS!
    Trevligt att träffas. Jag gick tillbaka och läste lite. Är VÄLDIGT impad av ditt bröllop.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3