• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Majsan daaaaaarling, hur har det gått?! Jag är så nyfiken att jag dör!

• nenne78

hej, hej muffinstönt (oh stackars barn!)!
    Jag är nenne. Jag brukar också vara här och leka men jag hinner oftast inte vara här så länge. Är gravt BT-beroende, så jag är i förnekelsestadiet.

ålder: 28,5
    sysselsättning: projektledarer på tryckeri (låter fancy men är ganska bajsigt)
    landsända/land: Jävle
    längd: 161,5 (mycket viktigt)
    skonummer: 37
    status på bröllopsfronten: gift sen 061007
    vilket djur du är: komemr inte ihåg vad jag hittade på sist. Men idag känner jag mig som den hamster som jag ser ut som.

• nenne78

fyfan vad positiv jag lät!

Svårt att vara snäll när man har halsbränna. Fast det har jag inte. Tack i alla fall för ert stöd! Idag känns det mycket bättre och jag är åter på jobbet. *sug poung* Men imorgon är sista dagen innan LEEEDDIIIIIGHEEETEEEEN! YEI!

Omsan - jag har bara fått smärtstillande, så jag ska kolla efter nyår efter svaret på alla andra tester de tog om jag ska dit på ultraljud.

*go jamsan* uff uff! *orkar bara sträcka de orange och rosa pompomsen halvvägs till näsan* Jag tänker på dig!!

idag var jag på verkstan med vår bil. Var jätteorolig att de skulle ta alla våra pengar och springa skrattande däriftån, för vi har trott att vänster fjäder fram har varit av. Det har låtit som fan och klonkat, knackat, gnisslat och igår blev allt värre.
    Men han bytte några bussningar i gummi, bytte lampor fram och bak till den ringa summan av 90 kr. Gissa om alla tappar hakan när jag berättar...
    De på min mans jobb undrade om jag hade haft kort kjol på mig. När ni alla vet att jag bara klär mig i en riktig skaljacka och inget ALLs på underkroppen.

• MuffinsTönt

Hejsan Tjejer! Vilket välkomnande! *blir alldeles rörd*

Oms- Vad menar dina chefer?

Telmarkgrrrl- Tack!

Nenne- Varför är det synd om mig? Såå töntig är jag väl inte? har ju Bara glasögon och är besat av vissa saker... :D

God jul på er alla!

• nenne78

muffins

synd å synd, det är väl inget kul att heta tönt heller? Jag brukar avvakta så får andra dra sina egna slutsatser direkt, men det är ju skönt att du vågar vara rak.

• nenne78

nu ska jag hem med alla mina paket jag fått från mina kunder.

fast jag undrar varför jag inte fick några marsipangrisar i år

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

jag gillar fjantbullen! Bättre än tönt. Var är fjant?? Här mamma!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3