• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Muffins, jo, framåt niotiden så börjar det klia i BT-fingrarna. Hmm, en drömfångare säger du? Men tänk om den fångar alla dom där mysiga drömmarna då, dom vill jag ju behålla?

• viktualia

Godmörning!!

Vickan har ju SEMESTER idag... sovmorgon och utan hemska mardrömmar...

drar om några timmar mot julefriden...

MEEEEEEEEEEEEEEEN som vanligt när det är dags för ledigheter.... så blir Vickan genast jätteförkyld. *HATA*

• viktualia

Förresten:

Jag behöver hjälp med ett julrim. Svärmor ska få en burk med exklusiva Göteborgspepparkakor. Snuskiga skämt undanbedes, funkar inte på henne....

• Zozo

Morning girls! *surar för att jag maste jobba till fem*

Och sa maste jag... hitta liten present till Systern
    liten present till brodern
    En STOR present till maken
    ngt att ha pa mig pa julafton, eventuellt
    presentpapper
    dricka champagne pa tjusigt hotell 19.30... saaa jobbigt!

• Jessie76

Usch, vad jobbigt Zozo - speciellt det där med champagnen!

UPPE TIDIGT???!!? Ja!! Vi NORMALA hårt arbetande människor JOBBAR SOM VANLIGT idag!!! Sådeså!

HA Vickan - vad TRÅKIGT för dig att du blev sjuk idag Tycker synd om dig (ja, faktist....) (fast jag får väl vara liiite skadeglad )

Nennestumpen - tack, det är ok men jag mår illa som fan och sitter å försöker få ner kaffe urk

• Zozo

Vickan.. Känner mig bara halvinspirerad, men:

Vardagslyx är alltid kul
    i synnerhet vid jul!
    Till dig var det allra bäst
    med kapriga kryddor fran väst

• viktualia

Zozo - du är alltså på jakt efter julklappar till syrran, brorsan och maken?!?!

• MuffinsTönt

Tele
    En drömfångare fångar bara onda drömmar. Goda drömmar åker igenom och kommer till dig.

Stackars ni som måste jobba. Själv har jag ju jullov.

Jag har hjärnhäfta när det sånt, kan tyvärr inte hjälpa dig, vickan. men Zozos rim var ju kanon.

Dricka champange på hotell? Är det sånt ni gör i Paris?

• viktualia

Lyssnar på lite julmusik och hoppas att kraften återvänder så att jag kan packa klart.

Jessie - jag förstår att du känner dig lite skadeglad.. men det är rätt seg att ALLTID bli sjuk när jag tar ledigt. Hade jag jobbat idag, hade jag blivit sjuk imorgon. Önskar att jag levde ett hälsosammare liv så att man slapp det här...

Imorgon kväll ska jag träffa en kompis som jag bara träffar nån gång per år och då är det ju himla segt om jag har värsta huvudvärken osv...

Gnöl gnöl.....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3