• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Ja, och JAG har da inte kommit sa mycket längre.. presentpapper fick jag tag pa men inte banden jag ville ha.
    Till syrran hittade jag en jattefin anteckningsbok.. vad hon nu skulle med en san till.. men fin var den. Kanske kan föresla att hon skriver ner den där boken hon alltid haft i huvudet i den..?

Till maken star det tvärstopp.. och lillebror far jag väl höra vad det ska vara för parfym till helt enkelt. Kanske man kunde fixa nagon luxemburgs upplevelse till maken? Nat annat som ha med flytt eller att vi kommer att bo ifran varandra ett tag att göra..? HJÄLP

• nenne78

*skrattar äckligt gubbslemskratt*

öhö öhöhödfsnsshhnööön korv...

• Zozo

Nenne.. akta dig för vitrockarna.. de söker dig idag...

• Zozo

HAHAHA *ASG* Min bror har just myntat ett nytt uttryck.. Han är ofull idag... DEN gillar jag!

• nenne78

*ligger gömd under skrivbordet*
    jag vet, därför gömmer jag mig - håll truten nu!

• Zozo

Varför skulle "nykter" vara det normala och "onykter" det speciella.. För mig är det tvärt om ! Full och ofull!

• Jamsan

haha Nenne jag kan tänka mig hur pytteliten du kan göra dig där under skrivbordet

Pucko utan korv moaahahahhahaha jag vet inte varför men snusk kommer upp i mitt huvud...... som vanligt *skäms*

Zozo- me like your brother

• Jamsan

chefen kom in med en julklapp till mig nu
    Kors i taket

• Telemarkgrrl

Underbart uttryck, Zozo! Tänk, jag var ofull både igår och idag.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3