• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

gaaaaaaaaach låter som du har en bestämd svärmor

Just det! nu kom jag på att du skulle skicka dina julklappar till släkten. Har dom skickat nåt till dig *nyfiken*

Vad konstigt att äta smörkrämstårta på julen, men du kan väl impa på svärmor och laga lite svenska favoriter

• Zozo

Nej jag har inte fatt nagot.. jag fick faktiskt inte en enda födelsedagspresent heller.. sniff. Känner mig lite barnsligt besviken. (Maken hade vi ju bestämt det med, sa det räknas inte och jag fick göra precis vad jag ville (med honom) hela dagen...)

• Jamsan

Stackars zozo! Om jag skulle bo utomlands skulle jag inte heller få nånting. Det är jag helt säker på. Inte för att dom skulle göra det med flit utan dom skulle inte förstå att det faktiskt går att skicka grejer liksom..

Tellis- jag har 2 små burkar och 1 burk av den lite större varianten. Visst kommer jag behöva göra mer än en sats då

....... har jag tur kanske sambon bjuder på en sats som bonus

• Jamsan

*funderar*
    ÄR det bara jag som jobbar mellandagarna? Tråkigt om ingen trådis kommer vara här och hänga med mig då

• Jamsan

*fundering 2*
    tänk om mitt nästa jobb inte kommer vara lika BT-lämpligt

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Syltis.. JAG jobbar ocksa i mellandagarna.. 26-28 i alla fall.

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Omsan.. naja, brorsan har uppfunnit det i Skane i alla fall

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3