• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Hehe.. ok, brorsan far sin parfym, även om jag tycker den luktar pyton... Bara maken kvar.... Stööön...

• Telemarkgrrl

Zozo, en snygg tröja/skjorta, morgonrock, bok, fin konjak, en förstoring av nåt av hans favoritfoton (jag gjorde tex en fotoförstoring på canvas av ett av makens foton till honom i födelsedagspresent och han blev jätteglad), kockkniv (inspirerad av Vickan här ), nån teknikpryl (kanske en FM-sändare?) ... ?

• Jamsan

Tellis, hur ligger du till i dagsplaneringen
    nyfiken på när det vankas biscottis

• Telemarkgrrl

Fniss, jag ligger efter förstås... Jag har iaf pompommat och diskat och dammsugit. Nu ska jag äta lite sen lunch och sen gå ner till affären och handla ägg. Sen blir biscottibak.

• Zozo

Telis.. Hej igen! Hmmmm... jo en förstoring av ngt foto kunde kanske vara en grej.. maste kolla det! Tack!

• Jamsan

Okej då vet jag

Vart är Snartis idag? har jag missat nåt, hon kanske skulle åka iväg nånstans..

Och Frullis du har mycket på jobbet nu har jag förstått, men du har väl ännu inget svar på hur det gick med månadens försök *håller fortfarande tummarna*
    ps var lite pinsamt under intervjuerna

• Jamsan

ZOZOlainen kommer inte du till Svedala under julen..
    Det är ju här Tomten bor ju
    *majsan som tror på Tomten fortfarande*

Grattis till LUXflytten också, när var det dags? Söker du jobb nu?

• Zozo

Neh.. *suckr* Jag maste fira jul här i ar.. med äcklig smörkrämstarta och en svarmor som aldrig borde fa närma sig köket..

• Zozo

och tjafs om att alla borde följa med till midnattsmässan (och frysa häcken av sig) fast det bara är svärmor som vill.. *dubbelsuck*

• Zozo

Lux blir runt 1/3, definitiv flytt alltsa. Maken kommer att veckopendla för det (Déjà vu.. har jag redan skrivit det här??)

Ja, jag börjar söka jobb nu.. när vi vet mer när det blir av. Eller rättare sagt, börjar väl efter julhelgen pa riktigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3