• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jessie76

Oh shit!!! Jag är ju seen!!!

Pom pom
    Halvpom

• Jessie76

Fan va ni var lediga idag då??!?!?! Är det bara jag å FruLlan som är hängivna våra enormt roliga och givande yrken

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Jobb? Jag förstår inte vad du menar, Jessie? Är det nåt som man skulle vara på idag? Nää, jag tror att jag vänder på mig och sover lite till på andra sidan också.

På tal om att sova förresten, inatt drömde jag den näst värsta mardrömmen i hela mitt liv, jag vet inte om jag någonsin kommer att bli helt återställd. Varför hittar hjärnan på sånt där?!?!

MAJSAN GOOOOOOO!!! *pompa pom pompa pom pom pom* Åh, du är så bäst, tjejen!

• nenne78

åh huvaligen telestubben! Låter inte kul - drömde du om slökant på skidan eller? Ren gissning - berätta, det låter läskigt!!!

hejsean hoppsan jessiegumman! Hur mås det idag då?

• Telemarkgrrl

Muffinstjejen, (hm, det är klart att du inte måste byta nick men "tönt" - jag vet inte alltså, det är ju lite väl negativt på en sån trevlig och kul tjej som du?) ska ni ha sushi på julbordet? Coolt. Det skulle jag hellre äta än dom där läskiga sillarna.

• Telemarkgrrl

Heeej Nenne!

Fnissss, en slökant hade varit värre!

Nja, jag drömde att jag var hemma i villan där jag växte upp, jag var ensam hemma och det var på natten och jag var mörkrädd. Jag kanske skulle gå upp och kissa eller nåt men när jag kommer ut i hallen så ser jag att det står en man ute i skogen utanför huset. Han gick runt huset och jag sprang runt i olika rum och tittade ut genom fönstren för att se var han tog vägen men jag kunde inte se honom och när jag kom tillbaka ut i hallen så såg jag att det lyste i köket och det hade det inte gjort innan så jag förstod att han måste ha tagit sig in. Ja, det var egentligen inte så mycket mer än så men jag var så rädd i drömmen.

• Telemarkgrrl

Fast den värsta mardrömmen jag någonsin haft var när jag drömde att jag kom hem till villan (the haunted house??) och såg blodspår på golvet. Jag gick ner i källaren och hittade min pappa ihjälslagen i bastun, såg ut som ett slakthus. Men allvarligt talat, hur sjukt är inte det?!

*Nej, nej, kom inte hit och för bort mig!! Neeeeeeeej, jag vill inte ha den där vita jackan med ärmarna på ryggen! Hjäääääälp!*

• nenne78

å FY! låter som en riktigt otäck dröm! Sånt där gör att jag kommer på att jag aldrig vill bo i hus egentligen, fastän jag vet att när jag väl är i ett hus så tänker man inte så.

• MuffinsTönt

Gomorrn tjejer!
    Oj va ni e uppe så tidigt! BT-abstinens kanske?
    Ni kallar ju mig olika saker ju.GÖTT! :D Kärt barn har många namn..

Telegirl
    USCH! va hemsk dröm. Du får köpa en drömfångare, storlek XXXL :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3