• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

hallå tjejer,

tittar in en snabbis från köket, biscottisar, köttbullar och skinka är nu klart *puh*
    Jag hade inga problem med kakorna, gjorde varianten med choklad och nötter :D :D *smaskens*

Jag jobbar den 27:de :(

Nu ska jag fortsätta i köket med spanska omeletten och sen slå in alla julklappar

GOD JUL på er alla underbara tjejer!!

KRAM

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

jo självklart, slutar 17 så är hemma 17,10. Vad hade ni tänkt?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

låter jätteroligt, måste bara kolla med sambon först

Kommer finnas här till och från hela helgen...

• Jamsan

Hej Darlings!

Idag har jag jobbat på mitt extrajobb pust och stön. NU ÄR JAG IAF LEDIG TRE DAGAR....... YEAH YEAH JÄÄÄÄ

Igår blev båda satserna biscottis underbara, kände mig som värsta sortens mästarkock efter jag fått till dom Den sista och tredje satsen bjöd sambon på
    Men omsan du har helt rätt, jag har precis börjat mitt nya liv som huslig.
    Vilket innebär
    - laga mer mat och provar nya recept
    - dammsuga minst en gång i veckan samt skura toaletten var och varannan dag
    - lovat mig själv att ha städad garderob (obs det löftet har jag inte hållit)
    - sen ska jag också sluta bita på naglarna, göra fotmanikyr oftare och sköta om ansiktet med diverse ansiktsmasker etc.

Oj det här lät som nyårslöften, men detta var mina löften till mig själv sen i somras. Därav biscottibaket m.m Mina släktingar kommer bli förundrade över att jag bjuder på nånting hemmagjort

Sambon jobbar sent idag igen, så jag ska nog ha lite uppesittarkväll för mig själv med mitt bak och glöggdrickande
    Det gör inte så mycket, jag kan tycka det är skönt att vara helt själv ibland och få ladda batterierna. I dagarna 3 framöver blir det ju släktkalas och hallaballuafest på juldagen med vännerna!

Apropå träffen i mellandagarna... kan inte den 27e, ska på intervju 17, och efter det vill jag nog pusta ut hemma.
    Men det kommer ju fler tillfällen är jag säker på

Okej jag vill nu passa på att önska alla en riktigt GOD JUL

• viktualia

Tjohoooooooooooooo!

Har varit och tagit några öl med en kompis! *supermysigt*

Annars är det fullt kaos här... fattar ni att KYLSKÅPET har pajat!!!!!!!!!!!! Dagen innan julafton?!? Helt vansinnigt!!! Tröttsamt värre!

Men efter mycket strul verkar det som att de andra familjemedlemmarna har koll på läget. Maken verkar helt lugn på sin front och julstämningen är på ingång.

Skoj om Snartis kan följa med den 27:e. 19 blir väl en bra tidpunkt i så fall! Jag drar iväg ett sms till Telestubben strax! Skoj skoj!

Julpussar på er!!

• Jamsan

Hej Vickis!
    Härligt att träffa vänner och dricka bärs Det är ju helt klart en av favoritsysslorna i livet. Men vad jobbigt med kylskåpet... Har ni ställt ut all mat på balkongen

Pratade just med mamma och hon sa att jag och sambon måste skynda oss imorgon så att vi inte missar tomten hahaha
    Det är så kul att pappa envisas med att vara tomte fortfarande
    Min julstämning börjar verkligen infinna sig här, när mamma ringer och pratar om tomten och glöggen börjar få mig lugn och skööön

Vickis är du laddad för cykelturen i morgon?

Förresten köpte jag en tårta att ta med till sambons morfar i morgon, den är jättefin med tomtar och God Jul-text. En röd prinsesstårta
    Men jag kom på att det kanske var dumt, vem ska orka äta tårta efter all julmat...
    jaja det är tanken som räknas hoppas jag..

• viktualia

Vet inte om ni minns det.. men för några veckor skrev jag om en kompis vars pappa dött... fick just ett långt tungt mail från henne.... *snyft*

Ang kylskåpet - mina föräldrar bor i villa och är utrustade med jordkällare - så där står allt!

Cykelturen.. hm... borde byta till vinterdäck men har inte gjort det.... baaaa ORKA ta tag i sådana projekt....

dags att lämna datorn i alla fall!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3