• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

nenne - det låter väl jättebra!!!! mycket bättre än en massa pinaler.

*fniss fniss*
    JAG fyller ju också 30 snart... hi hi... undrar just vad maken hittar på...

• MrsO

Vickan, vem har inte 4000 för lite i lön??? Jag förstår vad du menar...

Nenne, låter som en kanonpresent! Secret box är inget jag skulle göra, men känner du dig bekväm med det så är det väl bara att köra!

• MuffinsTönt

va många som skriver nu plötsligt. :o

Mitt var hamnar konstgit då. Jag köpte aldrig ngt. Hade tänkt en halsduk men jag hittade inget. Och så tänkte jag att vi skulle ju "bara på middag". Skämdes lite grann igår. Äsch! Jag kan kompensera det med ngt annat senare. :D:D

Verkar som de flesta hade ne trevlig ADHD dag. Nice!!!

• viktualia

MrsO - Fast å andra sidan så tjänar jag faktiskt rätt bra jämfört med min pappa som faktiskt jobbar i samma konstiga bransch som jag. Han har jobbat i den här svängen i hela sitt liv och jag vet inte exakt vad han tjänar, men INTE så att det kompenserar att han jobbat typ 30 år mot mina 3,5. Vi pratar alltså om den YTTERST muppiga universitetsbranschen där jag jobbar på ett ställe UTAN prestige och pappa på ett ställe där "ALLA" vill jobba för att det ger status.... Uppsala vs Vischan....

• nenne78

heheh, näe men jag tror att det skulle vara uppskattat med secret box men frågan är om jag vågar. Får väl ligga i hårdträning... aaah får fundera lite...

• MuffinsTönt

Suuuck! Jag är hopplös på att skriva rätt idag...

• viktualia

nenne - men visst var det han som fyllde i höst nån gång?!? du hinner ju både träna dig ännu snyggare OCH ändra dig hundra gånger.

min make har det nog svettigare.. jag fyller 5 april.. hi hi

• nenne78

vickan

hahah, jo det är sant... Jag har ju hela helgen på mig *lotto-reklamen* Men jag är ju en lat jävel. fast jag har iofs investerat i ett hjul - sånt där som man tränar magen med. Otroligt effektivt (om man använder det ofta...)

• Snart så....

Nu har jag fikat i 1 h

Ingen kan ju jobba normalt så alla pillar si i naveln just nu. så van att telefonerna+faxen går varm men inte igår eller idag.
    Det lilla som fanns att göra är redan gjort.

• viktualia

Snartis - fnitter... helt plötsligt får du larva på BT utan att nån kan protestera.. hihi...

Själv ska jag starta ett nytt projekt, men hm... man måste ju inte rivstarta...alltid... ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3