• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

godmorogn förresten!

snartis - stackare, men du nu har du till uppgift att vända den negativa trenden - ät ngt gott till lunch, snacka skit m en väninna eller köp dig en ny tröja så blri det nog bättre!

Tubbies! vad kul! eller nja inte sjkua barn men att du ska med!

Mrs O - ute m jobbet - du o din man e inga valentine firare va:)?

Muffins - låter som om du har haft det en trevlig kväll - vad köpte du till honom för ngt - för visst gjorde du det?

• Oms

Vickan - såna där prinsar tycker vi om!:) vad kul m överraskning iaf!

• Snart så....

omsan, det är precis vad jag ska göra :)
    Måste shoppa något nytt att ha på modevisningen imorgon och hade redan tänkt åka iväg och käka lunch idag :D

Oj vad alla blev uppvaktade igår
    Efter snart 13 år ihop så firar vi inte så mkt på den dagen. Fick iallafall röda tulpaner och middag hemma. Förr fick jag små nallar, kort, brev mm men det var lääääänge sen

• MrsO

Nej, Oms. Eller, rättare sagt. vi brukar göra ngn lite gest för varann utan att dra på för stort, men iår föll det sig så att vi skulle ut med jobbet och maken jobbar sent (som vanligt) och vi ska snart resa iväg och ingen av oss kände sig besviken om det inte blev ngt just igår. Vi tar igen romantik-faktorn på resan!

GRATTIS Vickan till förlängningen!!! Lever oxå i samma osäkra tillvaro och vet hur skönt det är när man kan planera ett par månader i framåt... Just nu har jag anställning mars ut - allt tyder på att det blir en förlängning, men jag kan ju aldrig vara säker.

• MuffinsTönt

Åhhh!
    Va romantisk du haft det, Oms! Nu svävar du också på moln va? ;):D

• viktualia

Telestubben - åååå ska bli skoj att se dig, även om det är synd om dig som missar kompisen!

Godmorgon kram till alla!

Själv avslutade jag AHD-dagen med att gå och lägga mig TIDIGT tillsammans med maken... fniss... finns det något ljuvligare... hihi...

• nenne78

Oms
    ooohoho låter superromantiskt!

Jag fick fina postitlappar på spegeln, eftersom han åkte hemifrån kl 5. *kärlek* Jag köpte en DVD-brasa som jag tänkte att vi skulle mysa framför men när han kom hem halv tio var han inte på något myshumör, haha! Stackarn, det blev en lång dag...

Nu har jag sökt ett till jobb, håll tummarna för att jag får det!

• viktualia

MrsO - faaaaan inte fler i samma hopplösa båt som jag.. isch.. *hata tidsbegränsade puckoanställningar*

Det knäppa med mitt jobb är att själva jobbet egentligen är värsta drömjobbet, men anställningsformen är hopplös och lönen (enligt fackets statistik) sisådär 4000 för låg. Men annars är det jättebra. *flåshurtig*

Snartis - vi brukar VERKLIGEN inte fira AHD.... utan det var nog mer mitt jobb vi firade... *fnissar glatt*

• nenne78

en helt annan fråga - nu återigen om 30-årspresent. Funderar på en secret box (moahaha jag vet inte riktigt vad jag tycker själv om den idén) som present, och sen röva iväg honom på motorcykel och köra honom till att paddla kajak med alla kompisar, alt åka crosscart/segelflyg/fallskärm (det sista med risk för att jag får en likadan gåva när jag fyller... )
    Vad tror ni?

• nenne78

grattis vickis pickis till förlängningen (eeheheheh det kan ju tolkas tokigt)!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3