• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Nu går jag o "pudrar näsan". O sticker sen på en roooomantisk AHD middag.

Ha en trevlig ADHD-dag! :p

• viktualia

Pip bruttor! Nån kvar?!?!

Jag har haft möte med kollegorna och chefen. Och jag har jobb juni månad ut.

jag MÅSTE hitta något annat att göra... *nyss*

Hur som.. jag fick ett nytt skojigt projekt, jag ska vara detektiv på arbetstid minsann! Skoj skoj!

• Oms

juni månad ut Vickan - m chans till ytterliggare förlängning sen eller e det def slut sen? vi pratar alltså drygt 4 månader - e INTE avis på dig! hoppas du hittar ngt ngstans som passar bra

nu har jag gjort massor av konstiga saker som behövdes göras och nu har jag ingen energi kvar så nu mina vänner - nu går jag hem!

kram!

• viktualia

Omsan - vad som händer sen får jag nog veta nån gång framåt maj/juni. Chefen ska gå i pension sen och det ska komma en ny... men ALLT kan nog ändras, omorganiseras och krånglas. Hur länge jag har jobbat så här? I snart 3,5 år...

Innan jag klev på bussen hem ringde jag maken och berättade om jobbförlängningen och vi kom överens om att sånt måste man ju fira.

Och när jag kom hem hade han köpt JÄTTEFINA rosor och smaskiga landgångar.... åååååå jag är så käääääääääääääär i MIN PRINS!!!!

• Telemarkgrrl

Girls, jag kommer med på fika på lördag! Min kompis ringde just och avbokade middagen på lördagen, dom har sjuka barn. Jättetråkigt att jag inte får träffa henne för det var evigheter sen (hon bor låååååångt från Sthlm) men å andra sidan så får jag ju träffa er OCH så slipper jag städa. :D:D

• MuffinsTönt

Hello bruttor!!
    Jag har varit på jätte mysig middag. Han överraskade mig totalt med rosor. Det är kanske vanligt med blommor på AHD-dag. Men det hade jag inte tänkt. *smält*

Vigick till ett ställe som het Reef'n' Beef. Förrätt åt jag (mini?)kräftor med chilisås. Gott! Sen åt jag en lammfilé med nån oströra. Gott me! :D

Desserten hann vi inte med för vi hade bara bokat bord till 8. Vi gick till ett cafe istället. Satt där och myste.

Summan: Mysig och go och fin AHD-dag.

• MrsO

Godmorgon!

Muffin, låter som en lyckad kväll för er!

Själv var jag ut med jobbet, mkt trevligt och mkt god mat.

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Läser nu mitt inlägg. Haha!! jag skrev ju värre än vanligt. Men ni fattar. 8)

Jag sov tidigt igår. Undrar varför. :?

Nu ska jag äta frukost och gå på moln. :D

So long babes!

• Snart så....

Usch vilken usel morgon!!!
    Sovit jättedåligt i natt och sen kommer man till jobbet jättetidigt och datorhelvetet bråkar. Det gjordes uppdateringar igår och nu på morgonen startar inte skiten!! Samt våra telefoner fungerar inte så fick vänta på att kollegor med mobil droppa in. Så nu 1,5 timme senare kan jag börja jobba *morr*

Bläää nu är på pisshumör :(

• Oms

Igår -
    kommer hem. städar upp lite - maken ligger på soffan m huvudvärk. dottern e på karate.

sätter igång o marinerar fläskfilén och sätter på potatisen (som vi senare pressade). När jag fixar m alla grönsaker samt sås har dottern kommit hem och e helt lyrisk - Karate var def hennes grej så hon ska börja på den och skippa gymnastiken - liiiite dyrare dok men ok då!

iaf då kommer maken ut i köket, han har röjt upp i resten av lgh och hade med sig rosor till mig o dottern och ett fint halsmycke i silver till mig...

-vi skulle ju inte fira ju! sa jag, men han sa att han kunde inte låta bli han ville så gärna ge mig o dottern blommor och så... förlåt L men du e min äslksling och den bästa kvinnan som finns - hur kan jag inte uppvakta dig när jag får chansen?... vad svara man på det liksom :p:p sa jag:)

när maten var klar så bestämde vi oss för att äta i vardagsrummet.Kommer in där och det e upplyst enbart av ljus... maken har då köpt speciella hjärtvärmeljus dagen till ära...

så det blev en ADHD *haha* middag m presenter o tända ljus iaf...hahaha, har t o m firat den mer än flera jga vet som faktiskt firar den, haha.

sen när dottern somnat satt vi tätt tätt i soffan tills jag somnade i hans knä med hans hand strykandes över mitt hår...

aaahhh *suckar djupt* e så kääääääär så kär - tänk att jag ha fått mig en sån romantisk man - jag som varit så oromantisk i hela mitt liv haha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3