Igår -
kommer hem. städar upp lite - maken ligger på soffan m huvudvärk. dottern e på karate.
sätter igång o marinerar fläskfilén och sätter på potatisen (som vi senare pressade). När jag fixar m alla grönsaker samt sås har dottern kommit hem och e helt lyrisk - Karate var def hennes grej så hon ska börja på den och skippa gymnastiken - liiiite dyrare dok men ok då!
iaf då kommer maken ut i köket, han har röjt upp i resten av lgh och hade med sig rosor till mig o dottern och ett fint halsmycke i silver till mig...
-vi skulle ju inte fira ju! sa jag, men han sa att han kunde inte låta bli han ville så gärna ge mig o dottern blommor och så... förlåt L men du e min äslksling och den bästa kvinnan som finns - hur kan jag inte uppvakta dig när jag får chansen?... vad svara man på det liksom :p:p sa jag:)
när maten var klar så bestämde vi oss för att äta i vardagsrummet.Kommer in där och det e upplyst enbart av ljus... maken har då köpt speciella hjärtvärmeljus dagen till ära...
så det blev en ADHD *haha* middag m presenter o tända ljus iaf...hahaha, har t o m firat den mer än flera jga vet som faktiskt firar den, haha.
sen när dottern somnat satt vi tätt tätt i soffan tills jag somnade i hans knä med hans hand strykandes över mitt hår...
aaahhh *suckar djupt* e så kääääääär så kär - tänk att jag ha fått mig en sån romantisk man - jag som varit så oromantisk i hela mitt liv haha