• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Hello girls - bara snabbt inom och hälsar er en jättefin alla hjärtans dag!! Puss pa er...

Ja.. och lite PITT ocksa!!

• MrsO

*SUCK* telefonerna funkar fortfarande inte!!! blir så frustrerad.

• viktualia

Zozo - åååå lite snusk... det var länge sedan.. det är man ju svältfödd på här...

och jepp.. får nog satsa på närkontakt med snopp idag...

• MuffinsTönt

Åhh! Varför har inte vi det här? :(
    Dit ska jag gå när jag kommer till Sthlm.
    HAr har en liten seven eleven liknande ställe som heter "Muffins". Har mängder med muffins. Ska kolla upp det idag. :?
    Dem kanske har en A(D)HD-muffins. :p

• viktualia

Muffins - jag har för mig att det var himla goda muffins på ett café på Vasagatan som åtminstone då hette Smula och låg långt upp mot Handels....

Dagens snusk i tråden var ju annars Oms som i en bisats berättade att maken och hon ägnat sig åt barnförbjudna saker på MORGONEN... jag är fortfarande chockad... ORKA liksom.. hm.... prestationsångest.. hem till åderpålen liksom...

• MrsO

Ja, det är imponerande, Oms - att ni orkar... en annan orkar ju knappt tänka på sånt så tidigt!

• MuffinsTönt

Smula... Hmm det var länge sen jag hängde där. Jag har flyttat från Haga till Vasa och nu Kungsportsplatsen/Avenyn. Haha!

Mer snusk! Annars orkar jag inte härja ut till 5. Sååå tråkigt här.

PIIIT *säger musen*

BTW - Va är Frullan (och Leffe) ?

• MuffinsTönt

Har hon nyss åkt? för jag såg en annan fruL. Är det hon eller nån annan?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3