• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Vickan, just nu är det bara surfning som går att göra om man inte får något mail från kunder.
    Men med en bråkande dator så är inte det så stor chans hahahah

• viktualia

Snartis - fniss fniss.. du kan f ö få låna min jobbtelefon. den är nästan alltid tyst, jag har inte något telefonpratarjobb.. hihi... men fungerar gör den i alla fall idag!

• MrsO

och min telefon funkar idag! HURRA!!! fast nu är det slut på friden förstås.. alla som inte har kommit fram under två dagar lär ju ringa idag...

• viktualia

MrsO - slut på lugnet då... själv har jag just kastat mig ut på nätet för att läsa på om mitt nya projekt. Verkar SUPERSPÄNNANDE måste jag säga.. hi hi...

• MrsO

Skoj, Vickan!

Själv roar jag mig med att jaga gods som vi skickat till England...

• Oms

Muffins - nja, jag går sällan på moln - e alldeles för realistisk för det - mem visst var det mysigt och visst plockar maken "pluspoäng" det ska inte förnekas;)

nenne - kul o se dig! säj till när vi ska pompomma för interjuv sen:)

• nenne78

vilka blir ni på lördag? Synd att jag inte kan vara med.

• viktualia

nenne - jag har fortfarande inte hört av Majsan - varken här eller på mailen. Men annars blir det Oms, Telestubben, Snartis och undertecknad.

• nenne78

Oms
    weee hoppas, hoppas att jag får komma dit! Jag lovar, denna gång ska jag försöka ordna fler brandmän till efterfesten.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3