• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Muffins - e det det kinesiska nyåret som börjat nu? brukar ni fira det på ngt speciellt sätt?

• MrsO

Till sol och värme! Sydamerika.

• Oms

men vad skönt! vart i sydamerika ska du till? det finns ju en hel del länder där:)

• Makens Pela

Hallå tjejer!

Haft intervju på förmiddagen så det har varit mkt lite bt denna morgonn men ni har varit flitiga...

Miffinsfabriken? Det blir det ju när Muffins börjar producera barn..*asg*

Härligt Oms med morgonmys för att inte tala om kvällen!

Hemma hos oss blev det trots allt lite kvällsmys...jag brukar absolut inte orka med något sånt överhuvudtaget på vardagarna, varken morogn eller kväll men det var nog lite ADHD-smitta i luften igår ändå. trots att jag kom hem ovanligt mkt senare än jag brukar. Pigg idag? Nej men leende på läpparna (? ) ändå...*tihi*

Jisses Nene, hur ska du hinna med allt det där? i all förvirrig med detta slänger du väl in sofföverdraget i ugnen och degen i tvättmaskin!!

• Makens Pela

Miffinsfabrik...nåja ni förstår...

• Oms

jag ser fram emot den här helgen jag med,

imorgo runt 4 ska jag ta dottern till hennes pappa, vi ska mysa, sen på lördagen ska jag ju BT:a * ett nytt uttryck* och då spelar maken basket. när han kommer hem ska vi laga ngt gott, jag ska förbereda tårtan och sen kanske gå på bio eller hyra film på kvällen.

på söndag ska vi upp o städa o baka sen kommer det ngnstrans mellan 9-13 personer (vi exkluderade) för att fira dottern som på lördagen fyller 11 år!

det ska bli jättekul, kommer träffa människor jag inte har sett sen i somras så jag ser verkligen fram emot det här.

• MrsO

Födelsedagskalas är alltid trevligt, Oms! Har hon önskat sig ngt särskilt?

• Oms

Ja hon har önskat sig en keyboard /synthm digitalpiano) och det ska hon oxå få, jag har införskaffat en juste Casio som säkert kan förgylla även våra tråkiga stunder då det e såååå många finesser på den. ska bli kul att se hennes min när hon får det - och JA man kan självklart koppla hörlurar till den:)

• MrsO

Oms, låter klokt med hörlurar.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3