• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Va fan!!!

Skrev ett lååångt inlägg om mina frukostvanor / träningsångest. MEn nu är det borta! :[

Morrn Morrn brudar!

• nenne78

muffins
    sluta skriva fula ord så går det fram.

• nenne78

*sprättar första ölen*
    ah! MUSIK!

• Makens Pela

*sprättar andra ölen i församlingen*

Ahaaa, det var inte dumt!

• MuffinsTönt

Jag skrev inga fula ord. Bara Bic Mac och Cheese! :?:D:?

ÖL!! Cider... *öppnar och luktar*

• viktualia

oj! var det pub här?!?! hm... jag sitter ju hemma och jobbar.. nära till kylen vet ni.. hm.. Roslager eller Jämtländsk öl... det är frågan....

• Telemarkgrrl

Mmmm, jag köpte en Bacardi Breezer med vattenmelonsmak på bolaget igår bara för att den såg så god ut. Tror att jag ska prova den nu.

*pyys och klunk*

Aaaaaaaaaah, så där ja!! :):) Nu är det bara lite music som fattas. Jag sätter på lite ...
    ... Shakira och kör lite sexiga höftrullningar vid skrivbordet. Nu är man gång inför helgen!

• viktualia

*fnitter*

jag kollade just att systemet är öppet i Ua när jag kommer fram... ska bara övertyga päronen om att det är dags för lite mys också...

• Oms

skål!

har precis hällt upp vinet för luftning - det blev ett vitt reisling från österrike... lyssnar självklart på spraydio och poppar för fullt till alla kanaler! helt galet!

• MrsO

har ni fest eller???

*öppnar första ölen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3