• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

*mässande stämma*

vickan...intervjuuuuoooiuuu...this is the year it all will happen...hojtala globbaö tjottafräs!!!

• viktualia

*ödleögon*

Nenne du är verkligen underhållande!

Själv smaskar jag i mig quorngratäng och pimplar min älskade staropramen... *skål babes*

• nenne78

jag har blandat whisky, apelsinjuice, ouzo, apricot brandy, baileys och tomcollinsmix. Ser lite mysko ut men jävlar vad full man blir! *glad i bollen*

• viktualia

Nenne - Fjortisvarningen är TOTAL!

Kan du inte komma hit lite snabbt så kan vi dela på en flaska Cava!!!

• nenne78

ooooh! Men jag ska snart korka upp min guntrum här *blänger lite på flaskorna eftersom jag inte kan bestämma mig för vad jag är mest sugen på*

• Oms

man tager vad man haver säger jag och vips så har vi fått ihop en drink på mousseradne vin, mariestad, och punch (kylskåpsinnehåll på jobbet)!

SKÅÅÅÅL!

• nenne78

jag har en dunk bult under skrivbordet också, vatten jäst och socker. Luktar fränt men när tårarna slutat rinna så är det för att man svimmat av. Hur kul som helst!

• Oms

Mkt snygga brillor vickan - tycker helt klart du ska brillor m lite färg i! bra val!

• nenne78

skål omsan! Låter kanon (!)
    punch passar ju så bra med den beska humlesmaken!

• viktualia

Nenne...

dessa mystiska människor från vischan....

Ingen som nappade på mitt erbjudande om Cava?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3