• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Japp, Muffins. Vickan är bra på att få fram saker ur ingenting...*s

Vinka vid fem du, jag lovar att skåla och vinka tillbaka. Stananr ni till i min stad? I så fall kan jag stå där med en Starpromen om du vill *hihi*

• MuffinsTönt

Ahh! Men åhh... det orkar ju inte jag med. Bläää. *surar och tar en slurp till*

Skåååål!!

• MrsO

Åh, vad irriterande när folk gör saker dom inte ska göra... och sen inte fattar att det bara förvärrade situationen... Nu kommer jag få skit från kunden för detta och då kan man ju inte precis sitta o skylla på sin inkompetenta kollega... SUCK.

Ja, det är väl bäst att jag sätter fart o jobbar!

• viktualia

*hoppistuds*

Fick mailsvar från MrsO... och komiskt nog befinner Pela och du er i samma metropol när ni sover! Coolt! Det hade inte Vickans detektivbyrå kommit fram till.. ha ha!

• Makens Pela

MrsO, visst vore det skönt att ibland få säg "det var faktiskt hon/han som gjorde det" istället för att själv få stå där och känns sig dum...

• Snart så....

I´m back :D

Aha cordorniu :) vi var där på visning och såg hur de gjorde sin cava, ENORMT känd tillverkare av Cava fast kanske just inte i Sverige. Här är väl kanske Frexinet mer känt?

• MuffinsTönt

Näää

Nu drar jag istället. Sitter ju bara här och gäspar. Ska nog lyxa mig med en riktig ICV. :D

Vi ses brudar!!

• mugglesfan

Har ni fest eller?!

Cordorniu - är det den goda med en gul etikett?

/smygläsaren från andra tråden

• Makens Pela

Tänk vad sprit kan göra för gemenskapen...*s*

• Snart så....

Muggles, hej har du hittat hit :D

Cordorniu finns i flera olika sorter och prisklasser och heter inte bara cordorniu utan ofta mer ord.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3