• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

*skratt*

Jasså, gravvistråden :D
    DEN har jag ju hört talas om härinne, ja!
    Så du väntar smått med andra ord? :)

• Page

Allt pratande om sangria och cava fick mig till att...ja, festa till lite på egen hand. Så nu sitter jag här uttråkad och surfar hejvillt! Patetisk...jag? NÄÄÄ!

• Page

Hahaha, som det framgår av tidigare inlägg...nej jag väntar inget smått! Har bara stora förhoppningar!

• Sister of the Night

Aha! Missat det, sorry... :)

Haha, patetisk och patetisk, så illa är det väl inte :)

• Page

Vad gör du uppe själv? Nattuggla eller arbetar du?

• Sister of the Night

Nattuggla. OCH periodvis nattarbetande.

Det är ju så myyysigt att sitta uppe länge på helgerna också -utan att behöva bekymra sig om att försova sig dagen efter :)

Men det är klart, det finns ju en tjusning i att kliva upp tidigt om morgonen och ta del av hur omvärlden vaknar också... fast den tjusningen upplever jag -av förklarliga skäl, host host ;)- inte särskilt ofta :D

• Page

Hahaha, det är inte särskilt ovanligt att jag ser omvärlden vakna upp...när jag går och lägger mig!

Njut av fredagkvällen/natten Sister. Det är dags för mig att logga ut innan jag börjar prata strunt i två trådar!

God natt!

• Sister of the Night

Tack Page, det hade jag tänkt ;) :)

Godnatt och sov gott!

• viktualia

*fnitter*

Det är bra Page och Sis! Nån måste ju ta nattpasset!

Jag mellanlandar just hemma hos ma och pa. Har varit i Sthlm och träffat Telestubben, Oms och Snartis. Precis som jag gissade blev det NOLL shopping och 100% kackel!!! *asgarv*

OOOOOOOOOOOOOOOOOoooooh vad vi är trevliga här i tråden.. ni som inte är med på tråddejter missar något!! *blinkar åt ett visst håll*

Kram på alla!

• MuffinsTönt

Jag är visst inte avis på er! :D

Här fixar vi för fullt! Och imorrn kommer grabben hit och firar nyår med oss.
    Åhh! Första gången! SÅåå nervös.
    Jätte många kommer hit också. Inte gör dem det för min skull. ;)
    Det kommer bli kalabalik. Hahaha!!!

Ha det göttigött brudar!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3