• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Vickan, tyvärr glömde jag mob hemma men ska försöka komma ihåg att sms till dig så du får mitt nu. Eller kanske du har kvar mailet?

• Telemarkgrrl

:o:o:o:o Men små sötisar vad ni har skrivit idag!! Värsta partyt alltså. :):):):)

Men nu har ni visst dragit allihopa? :( Nåja, jag måste iallafall jobb äääääääännu meeeeeer och så är det fredagsfika kl 3.

Snartis, den där sangrian lät ju bara FÖR god!! Jag älskar bubbel och med jordgubbar och sånt i ..... oh jag dööör vad gott!

Ha en mysig helg på er som jag inte ser imorgon! :p:p:p:p:p

• MuffinsTönt

HOhOhO!! *ekar*

Ingen kvar? Jaha... får väl ta en pajbit till då... :D

• Sister of the Night

Jaha, om det var ekande tomt vid Muffins besök så kan man ju ganska enkelt utgå ifrån att det är det nu också :(

Men roooooooligt verkar ni ha haft, oj, jag önskar verkligen att jag varit med!! :o :D :o

Till och med fula ord, aaaaah, det var ett tag sen! :) ;) :) ;) :)

Jag tror faktiskt att jag vet var Pela och Mrso sover, Vicks Det du *vad sägs om sällskap i dek-byrån? :D ;)*

Jag hoppas ni tänker rusta för ytterligare en tråddate om inte alltför länge. Det hade varit så kul att kunna hänga på! *Hm, vem vet, en dag kanske Sister booooooor i tråddatestaden *önska önska*

Ha det göttit tjejer, see ya all! :)

• MuffinsTönt

Åhh! Hej Sis!!!

*vink*

• viktualia

Tjoho!

Vickan har hällt i sin en halv pava vin tillsammans med farsgubben...mamsen får inte av olika skäl. Detta efter en särdeles förflyttning och nu är det sovdags lagom tidigt. Ska ju orka träffa trådfolk imorgon...*fniss*

Sköt om er och sov gott!

• MuffinsTönt

Hihi! Gott med vin!
    Här håller vi på för fullt. Råkade ha ett tryckfel i vårt kinesiska kalender. Nyårsdagen är imorrn! Vi trodde det är på söndag. :o
    Har inte hunnit med att fixa allt så vi får fira nyår på sön i alla fall. Knas!!

Hur stor sannorlikhet att det är tryckfel i en kalender just vid nyåret?

Hoppas det inte påverkar vår feng shui inför det nya året. :D

Jaja! Gonatt brudar och ha så roligt imorrn!!

• viktualia

Sis - du fick just ett lagom hemligt mail!

Muffins - vad snurrigt med tryckfel! hoppas ni får skoj i alla fall!

• viktualia

Läste förresten i nån tråd att det är på väg att bli iranskt nyår också... *vad lite man vet om världen*

• Page

Viktualia, Vad gör du här en fredagkväll?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3