• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Page

Ah, du skulle precis gå och lägga dig!

• viktualia

jag har förpassat mig hem till mina föräldrar. pappsen och jag har som sagt hinkat lite vin men de går och lägger sig väldigt tidigt. (min mamma är illa däran av en massa värk, så hon fick alkofritt).

och jag ids inte riktigt gå och lägga mig än... ska nog pallra mig mot gästsängen snart...

vad gör du själv vaken? leker inte du med maken?

• viktualia

men nu drar jag.. (för du verkar vara långt borta... hm...)

har just pratat med maken i telefon, han är inte ett dugg ledsen över att jag dragit till Sthlm/Ua för tjejträffar.. hans brorsa har kommit på besök och de ska åka slalom imorgon! skoj för dem!

sov gott alla nattugglor! och kram på er allihop!

• Page

Fasen, var bara tillfälligt borta! Nej, leker inte med maken. Ensam och uttråkad! *buhu*

Sov gott!

• Sister of the Night

*skratt*

Man hinner alltså knappt ut förrän ni är här och bombarderar tråden med en massa skoj :D

Jahapp, här är jag igen alltså *fniss!*
    Jag och sambon ligger och slappar framfr TV:n (men för att höja mysfaktorn så harer Sis tänt ljus i våra nya fina ljuslyktor som vi hitade på ICA (!). Sa jag att jag älskar att shoppa just lyktor förresten...? :D)

Muffin, kör du Feng Shuigrejen fullt ut? *nu blev jag nyfiken här! :)*
    Jag tycker det är en spännande lära, även om jag inte anammat den tillfullo på något sätt!

Page - Vem är du? *nyfiken här också!* :)

Vicks - Aaaah, me love mejl! Alltid lika roligt när det finns nyheter i inkorgen! :) Om jag inte sagt det förr så säger jag det nu - jag älskar när ni skickar mejl!! :) :) :)

Iranska nyåret och kinesiska.... I Iran hoppar man över eldar i samband med nyårsfirandet. Jag minns inte varför, däremot! Någon som kan uppdatera mig?

Men Muffin, det är ju OERHÖRT! En almanacka som skriver ut självaste nyårsafton på FEL dag - hur är det möjligt?! :o :o :o

Vicks - haha, hemma och super pappsen under bordet? ;) :D
    Själva har vi avnjutit ICA's alkofria :) *raaaap!'
    Men dina Systemettips kommer att testas också, deal! ;) :) :D

• Sister of the Night

Vicks - du har ett hyfsat hemligt mejl! :)

• Page

Sister, Jag är Viktualias motsvarande smygläsare från den andra tråden! Skulle kika in och kolla vad ni har för er i kväll!

• Sister of the Night

Hej Page! :) *vinkar*

Vilken tråd? Jag anar att vår Vickan smygläser lite här och där (vem gör inte, haha :D) men vilken är det vi talar om?

• Page

Hehehe, den desperata gravidtråden!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3