• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Asså... När ni skriver muffins så tänker jag att ni menar mig, men sen så kommer det "lät ju hur goda som helst *dregel*" då börjar mn fundera lite. :D

Lite mkt att hålla reda på med andra ord. :D

Eller hur Sis! Ljus är myyysigt. Lyckades ha tända ljus när vi myste nån gång. Men fy vad nervös jag var för att täcket skulle komma för nära dem. :?:D

• MuffinsTönt

Öhhh?

Vaddå fem å fem? *muffin orkar inte fatta*

• Sister of the Night

hehe, dregel hit oh dit, klart du blir fundersam :D :D :D :D

Man Muffin, inte vid textilier ju :o :o :o Klart du inte kan slappna av då ju.

Jo, tidigare var det ju lite tävling över att knipa de jämna inläggstalen. Å nu var det femtusenfemhundrade inlägget! :D

• Oms

Idag har jag helt glömt bort att tända ljusen - kan ju bero p babblandet m kompisen i tfn *vilket iofs var jättetrevligt har saknat henne, vi bodde ihop under 1 år för ca 5-6 år sedan och sen dessa har kontakten dalat av andra anlednngar men när man väl babblar blir det mkt gammalt kul o pinsamt som kommer upp*

• Oms

hurra hurra hurra! *till dig sis 5 o 5:)*

• MuffinsTönt

Aha! Grattis Sis!! :D Pom Pom

Jag vet. Men det var en kompromiss, Jag vil ha det släckt medan han vill ha det tänt. Så kom ajg på att ljus är mysigt. Då hade vi det på fösterbrädan. EN bit bort. Men ändå... Sa ha det på hyllan nästa gång. Går det bra tror du? Det är en trähylla ovanför sängen. Där kommer väl inte täcket hamna väl. :?:D

• Oms

för 11 år och 1 timme och ca 45 min sen så födde jag min dotter - haha vilket meningslöst vetande men det slog mig plötsligt:) kan ju säga att jag mår liiite bättre nu än då, haha

• MuffinsTönt

:D:D

Grattis på födelsedan åt Oms dotter. *hur man nu säger det*

Var det vanligt eller kejsarsnitt?

• Oms

Vi har en fönsternisch m fönsterbräda av marmor så där har vi massor av ljus och sen har vi på flera skåp, på bord och på tv'n faktiskt *nej vi har ingen plattskärm* som mest har vi ca 20 värmelus tända, ibland har vi doftljus o ibland vanliga. igår hade vi votivljus som doftar mintpäron- aaaahh!

• Oms

vanligt, dvs vaginalt som det så fint heter:) hade värkar i 24 timmar... men varför heter det kejsarsnitt??? ett sånt urdumt namn! kan det vara en gammal koppling till det? tex att de kallade magen för en napoleon bakelse och sen när man snittade up magen ble det kejsarsnitt? *vad vet jag vad vet jag*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3