• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Oms
    Var hittar man priser på dessa produkter?

• Sister of the Night

Oms - men han ville ju va snäll ju :D

(Eller så ville han att hon inte skulle bli uttöjd.... hmpf....)

• Sister of the Night

Oms, eller hur?? SÅPBUBBLOR!! :D
    Vad fuuuul den var :D :D :D

• Sister of the Night

Fniss.... Spjuvermuffin där :D

• MuffinsTönt

Jag vill ju ha den på rumpan. :?
    Fint med lite lågor. :D Eller inte...

• Sister of the Night

Haha, det spjuvriga var ju moroten :D

Vilkenskulle du ha på rumpan då *s*

men den där Verticuramänniskan hade fiiina fjärilar. Inte helt Sis kanske menklart schyssta.

Såg när jag bläddrade att du frågade om gaddningar - jodå, det har jag! Kan mejla info *hemlis hemlis :D*

• Oms

ja det var nog så han tänkte den själviska ryssen:) sen att det var en bra uppfinning men ändå:)

Muffins - finns inga priser? hr aldrig kollat på den sidan själv om jag ska vara ärlig men ngnstans ska det finnas det vet jag. ljusen e dyra MEN de e grymt bra!

• MuffinsTönt

Nope. Inte vad jag kan se...
    Hur köper du dem? Är du en sån värdinna eller har du köpt från en sån?

• Oms

när jag var 18 ville jag ha en örn som var på väg att fånga ett byte tatuerat på min ena skinka. i färg. kunde inte tänka mig ngt bättre då:) alt var att den ska flyga iväg:)

sen när alla killkompisarna gaddade sig hela tiden samt att en tatuerare började hänga m oss ja då blev det att vi ritade nya tribals åt honom hela högen. jag gjorde en juste tribal som liknade en döskalle en gång och den tatuerade han in på några haha det visste ni inte!

• MuffinsTönt

Äsch.. har glömt vilken ajg ska ha på arslet. Inget fint iaf. Mejla mejla! yippie! Äntligen får jag lite hemlismejl.:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3