• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Hej Zozo!!
    Är du fortfarande i Paris eller har du flyttat och blitt Lyx-fru? :D

"vi stängde av värmen och hade alla fönster öppna igar .." :o
    Snackar vi om samma land? Hur många grader är det där egentligen?

• viktualia

Zozo - Coolt att det är så varmt i Paris! Avis?!? Näee inte ett dugg.. och skumpa också.. najs!

Själv blev jag helt inspirerad av Snartis inlägg om Sangria de Cava så det blir fördrinken på bästisen och mitt 30 årspartaj! Mums!

• MrsO

Måste ha känts smått surreal, Vickan.

• Oms

Halloj ZOZ! bara 4 dgr kvar, har du flyttfeber *kan man ha det?* häftigt att veta att man ska byta land om bara några dagar! tycker det kan var nog så spännande när man ska ut o resa *eller nja, jag e dötråkig, var inte ens nervös inför resan till gambia o mitt bröllop där*

hur går det har du hittat ngt jobb ännu?
    känner du ngn i Lux elelr blir det till att börja om från början m bekantskaper?

• Makens Pela

Hallå flickor!

Ni har varit flitiga i helgen, tog jättelång tid att läsa i kapp.

Skoj MrsO att vi har våra sängar i samma stad..*s* Tänk om vi känner varandra?? *ler*

Helgen var jättebra och jag var inte ens bakis i går trost en salig blandning av de mesta...påminde lite om Nennes busdringk i fredags. Men det är klart, jag hade väl vanan inne från fredagen förstås.

Gott Nytt år i efterskott Muffins!

• Makens Pela

Vad trevligt ni verkar ha haft i lördags.

• viktualia

Makens Pela - jag har en halv plan att ta en semesterdag och gå stan i Sthlm - ENSAM:.... ha ha ha ha... det går ju så dåligt att shoppa när jag har sällskap.. det blir bara pladder...

i alla fall så skulle det i så fall vara 9/3. Så då kanske man skulle kunna få luncha med damen och ev andra hugade nyfikna typer?!?!

• Zozo

Nej, ingen flyttfeber just.. men räknar ner dagarna!

Springer runt som en tetting och försöker fa allt gjort. Arbetslöshetskassan kom pa att jag VISST maste skriva in mig här först och jag lyckades peta in ett möte nu pa torsdag. Vi har dessutom fatt en läcka i taket - typiskt att det ska hända just nu.. och den kommer tydligen inte fran grannen utan nagon annanstans ifran.. det droppar bara när det regnar.. suck!

Annars slutar jag 14h40 pa fredag och det ska bli SAAAAA skönt!

• MuffinsTönt

Har kommit tillbaks efter lunch med bauta mensvärk. :[

• Telemarkgrrl

Näääj, inte den 9:e då kan inte jag. Buhuuu :(:(

Hej Zozo och Pelan förresten! :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3