• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

ÅHHHH!!!!!!!!!

Jag kom på att IDAG är SEMLEDAN!!!!!!!!!
    :D:D:D:D

• Zozo

Här stralar verkligen solen (och det är ju bra för da regnar det inte inomhus hos mig!)... man blir nästan bländad ju!

Hu, känner mest för att smita ut och sitta och sitta av mina sista arbetstimmar pa nat café.. Kan man inte fa göra det? Jag gör ju inge vettigt här ända?!

• Oms

jajamensan - idag e det fettisdagen! vi får semlor på inspirationsdagen och på fredag börjar min man fasta (katolska fastan e mellan denna fredag o fram till långfredagen) Det innebär att han inte får äta kött eller mat i överflöd på fredagar, i övrigt ingen skillnad.

• Sister of the Night

Hmmm.... Drömmar. jag drömde att en Dracula-aktig typ kittlade mig i nacken. Vaknade av kittlet :D :D :D. *Inte fullt så angenämt som vissa snuskhumrar i tråden förmodligen kan få det till :D*
    Heheheeee....
    Tyvärr måste jag logga ut lika kvickt som jag kom, men jag var bara tvungen att bidra med nåt när Zozo skrev om sin skällande syrra :)

Ha det gott brudar, höres senare! ;) :D

• Sister of the Night

PS. Vi har ätit semlor till frukost! :D DS.

• viktualia

Oms - *asgarv*.. du måste verkligen vara sömnig.. ha ha... en variant i världen är ju "innesko"-lösning

• MrsO

Själv hör jag till den minoritet av Sveriges befolkning som inte tycker om semlor... Det tycker alla är lika konstigt som att jag inte äter smörgåstårta...

Min svärmor har inte riktigt fattat att jag inte äter semlor, så hon köper glad i hågen semlor till oss nån gång då och då... och eftersom jag inte var smart nog att tala om första gången att jag inte äter semlor... så fortsätter hon ju... och nu är det lite sent att tala om det... "Btw, jag äter inte semlor - jag har slängt alla du har köpt de senaste fem åren..." är nog ingen lyckad taktik...

• MrsO

MrsO måste öva sig på att säga "nej"...

• Sister of the Night

MrsO

Åh, men det är väl synd? Har du ingen trevlig granne du vill muta lite då och då? ;) Så behöver inte svärmorsans "try-to-be-nice"-bullar bli bortslängda! :) *ser smått skakad ut inför scenariot färska gräddiga semlor som ingen äter upp :o*

*men att jag aldrig lär mig.... man SKA inte "bara kolla lite till" när man ska logga ut!! Man blir kvar då... :D*

• viktualia

Zozo - men du.. vad händer sen... när du drar till Lux?!?... försvinner du från oss då eller kommer du hänga här i alla fall?! *bekymrad*

MrsO - jag har faktiskt gjort just sånt. Lagom sent förklarat vissa saker för svärmor. Bara man gör det lite snällt, så kan det nog gå.

Semlor.. hm.. ev till efterrätt till lunch.. men jag vill ju egentligen bara ha mandelmassan.. ha ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3