• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Telestubben - hm... det är ju sant förstås.. .

åååååååååååååå jag blir så trött. Jag tror HELA tiden att jag är färdig med två manus.. men baksidestexter har jag ju inte presterat... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

• MrsO

Håller med Vickan, det finns _alltid_ ett pucko, oavsett vilken arbetsplats/skola/kurs man är på... Dessutom har puckona en tendens att dra sig till mig... *suck* Förstår inte varför??? Själv är man ju alltid den mest normala

• viktualia

förresten.. jag kan vara ett pucko ibland.. så även i vår trådfirma finns det risk för puckovarning!!

• Zozo

Häär e jag.. Har saaaa trakigt! usch vad jag avskyr att inte ha nagot att göra. Känns sa fjantigt att bara behöva sitta av sina timmar....

förresten är mitt jobb värst - har numera BARA puckon här! Och det inkluderar i högsta synnerhet de sk cheferna...

• viktualia

men nu ska jag snart dra till ekofrissan. har fått tuppjuck på Word och vill inte se en dator på ett bra tag.

simma lugnt! höres ikväll!

• Sister of the Night

:D

Gokväll tjejer!

Omsis, twin-twin, haha, här är en till som är gaaaaalet förtjust i ikasmaskigheter! :D
    Degmage? :o Vaddå? Vad är det?!? :D :D :D
    Det var visst flera fikamonster i tråden också....? ;) *blinkar till MrsO*

Muffin, det ordnar sig, en semla räcker om man köper SEMLETÅRTA! Såna har ni väl sett? Stooooora, som en mindre tallrik *myser gott*

Snartis, ja, jag har minsann blivit upplyst om snöhelvetet :-{

:D

• Sister of the Night

*fikasmaskigheter skulle det stå

Och snöhelvetet

Med sån där ARG gubbe :D

• MrsO

Fikamonster is my middel name

gjorde en ruskigt god fruktkaka i julas... den torkade frukten skulle marineras i whiskey... nu är jag ingen whiskeydrickare, men OJ vad gott det blev!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3