• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Oms
    Du borde bli psykolog eller nåt. WowOw!! Sånt hör man ju bara av Dr. Phil eller Oprah. :D:D
    Din dotter har fått sina starka o bra egenskaper efter dig ser jag nu.

Du har rätt. Exakt dem bitarna behöver jag uppleva. Sen får vi se hur länge det blir.

MrsO
    Ta ngt o äta, det hjälper en att lugna ner sig o komma på lösningar. Funkar för mig iaf. :D:?

• MrsO

Tack Oms. Har försökt lugna mina nerver med en kopp te.... får se om det hjälper...

• Telemarkgrrl

Åh, jag måste också få börja med att gnälla lite. Jag har så j-a ont i ryggen att det känns som om jag knappt sovit en minut inatt. Aj aj aj... :(:(

Gomorronkramar på er allihop och några extra till MrsO som inte verkar ha haft världens bästa morgon. :):p:p:p

• MuffinsTönt

Morrn Morrn Tellis.

Skickar några ryggvärkspussar till dig. *slängkyssar till dig* :D:?:p

• MrsO

Den här dagen blir ju bara bättre o bättre... Det har varit lungt i typ två veckor på jobbet... och bara för att jag ska åka på fredag så hopar sig alla konstiga ärenden den här veckan... Grrr...

Stackars Telis! Ryggvärk låter inte bra. Kramar tillbaka.

• Snart så....

tjo i kylan,

har haft en underbar kväll och morgon :)
    tog kort på magen igår och åt semla och mös med sambon.
    Imorse inser jag att mina 2 par byxor börjar bli för små över magen och då säger sambon
    -prova mina större jeans som jag inte använder
    MYCKET RIKTIGT, de passade jättebra :) Lite "baggy" men vad gör det?? Nu har jag flera byxor helt plötsligt :D :D

• Snart så....

och det sjuka är att det är enbart märkesjeans som kostar massor :)

• MuffinsTönt

Morrn Snartis.

Nu är väl enda tillfället man kan dra på et par större byxor utan att vara allt för deppig. Skulle jag behöva göra samma sak med ojkvännens byxor... ja, jag kryper nog hellre ner i täcket. :D

• Snart så....

Omsan, kom att tänka på en sak, därifrån du är, känner du bröderna Arnehall?

• Snart så....

Muffin, jaaa om dessa skulle passa annars så skulle jag deppa ihop.
    Men nu passar de prima över magen.
    Jag kan fortfarande ha mina jeans över bak+ben men ej mage

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3