• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

men snyft snyft... har ni dragit med helikoptern allihop och lämnat kvar mig vid min trista jobbdator?!?!?

• MuffinsTönt

Jag är här. Plågas med en tråkig kursbok. Gäääsp!

• MrsO

Jag är oxå kvar... försöker samla mod till att prata med chefen... Pompoma nu!!!

• viktualia

Javisst!

GO O-is GO!

heja heja!

Jag vet ju precis hur det är... segt som f-n med tidsbegränsade anställningar!

Vi hejar på dig!!!!!!!!!

• MuffinsTönt

Pom pom POm PooooOoOoOoM!
    *kullebytta*

VOILA!! *spagat*

:D:D:D

Heja Heja Heja!!!!

• MrsO

Bläää... gick inge bra... Han var på väg till ett möte, så jag hann aldrig ta upp det...

• Oms

vilket pompomande tjejer! själv gjorde jag en dubbel flickflack i konferensrummet och avslutade m skruv m benen i pik - mitt framför chefens kaffekopp - så förvånad han såg ut m latte i ansiktet! jaja, det e sånt som händer på ett gruppmöte...

min chef suger! blääääh! världens största byråkrat och lite nazifasoner på honom som 2 andra medarbetare påpekade (båda är födda på 50-talet o har haft måååånga chefer)han vägrar att inse att mer än hälften av medarbetarna i hans nya grupp (efter omorganiseringen)kommer ifrån andra NYTÄNKANDE grupper... vi vill inte vallas in i ngn gammal omockad fålla! jag e flexibel och väljer mina fighter - jag kan fungera bra m honom så länge han inte lägger sig i mitt jobb för mkt. men behöver de andra nya gruppmedlemmarna mitt stöd så backar jag upp de såklart. 4 av 8 nya gruppmedlemmar tyckera han e hemsk som chef vi andra ligger lågt tills vi har haft våra utveckligns och lönesamtal...

• viktualia

MrsO - vad trist! Du som hade laddat och allt.

Omsan - fyyyyyyyyyy vad klurigt... åååå alla dessa kassa chefer... blärk...

• MrsO

Ja, nu har jag bara morgondagen på mig.... vill slippa oroa mig under semestern... fast om det är negativt vill jag ju inte veta före semestern... usch, vilket magknip jag har!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3