• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

avtalspension och ppm sparar jag redan hos mitt företag, liksom alla andra i min omgivning. förra året hade pengar ökat m 35% eller ngt sånt så jag klagar inte:)

• Oms

hahaha, tänk att man kan gå igån på pensionssparande, hahah det skulle ni ha sgt till mig för 10 år sen;)

godmorgon förresten!

• Makens Pela

Nej Vickan inte behöver du stå vid mitt jobb inte. Jag är inte ens där när vi ska träffas. Jag kommer vara på Klara Norra Kyrkogatan fram till 12 så vi kan ju bestämma att vi ska ses på något närmre håll tycker jag. Station vore bra, om det inte är så att du kommer mkt tidigare, så kan jag låsa in min väska där. Kommer ha bott i Stockholm två dagar med massor av lagböcker och dom vill jag itne släpa runt på.

• Meddelande borttaget
  • Makens Pela

Pass? När jag gjorde nytt pass i somras så fick jag en lapp när passet skulle vara klart och dåv ar det bara att hämta det?

• MuffinsTönt

Haha!
    Jag tror det kallas för arbetskada, Oms.

Jag blir också lyrisk när nån "utomstående" börjar snacka kemi med mig. :D;)
    Vilket händer då skottår infaller, typ. :D

• Sister of the Night

Thänk 4 länk :D

Mitt klyftiga inlägg hamnade i filtret, förmodligen för att jag var "ofin" nog att skriva att det var bra att Omsan tipsar om detta, för en annan kan ju faktiskt behöva en lätt knuff i r*ven :D när det kommer till pensionssparande :D :D :D

Nåja. Nu måste jag logga ut igen, ha det skoj hörni :)

• MrsO

Pensionssparande ger minst 1 miljon vuxenpoäng! Så det så!

En tidigare kollega tillmig tyckte att hade man inte börjat pensionsspara vid typ 16-17 års ålder då var det ingen idé att börja sen... då kunde man lika gärna ha dem på ett vanligt sparkonto... Vilken optimist! Däremot har han ju en poäng... ju tidigare desto bättre, desto lägre belopp kan man sätta undan varje månad...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3