• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Snartis... trist.. Pela ska komma ur internetgarderoben då och hänga på.. så du missar något...

• Snart så....

äsch då men inte så mkt att göra.

• viktualia

nu ska jag dra hemåt. ska till systemet och shoppa till vinlotteriet på fredag!

puss och kram på er!

• Oms

tjingeling vickis!

vill oxå gå hem men e både barn o man ledig till ca kl 8 så jag borde passa på o jobba *känner dock mer för att vara hemma...själv...* hmm får se

• nenne78

ååååh tråkigttråkigttråkigtråkigt *trummar med fingrarna på tinningarna*

Orkar inte jobba men jag mååååsteeeeeeuuuuuhuhuhuhuhuhuh...... Jag tror det är läge för en BANAN! AKO kolorna med choklad funkade uppenbarligen inte.

• MuffinsTönt

Haha!!
    Nenne, menar du en sån ätbar banan eller en sugbar? :D:D:D

JAg ahr också tråkigt här. :D

• viktualia

nenne - AKO kolor är farliga. jag var beroende av AKO chok när jag gick på högstadiet..hm, det kanske är därför jag inte blev så smal ?!?!?

*grubbel grubbel*

• Makens Pela

God morron flickor, tjejer, fruar, tanter, blivande mammor, fröken Sverige kandidater mfl!

Oj oj oj, Oms, ska du dra iväg med mig på bussar och t-banor. Då vete tusan om jag kommer ut ut internetgarderoben eftersom jag helt klart inte kommer hamna på rätt buss/T-bana..*s*
    Annars lät det jättegott. Hörrö, Vickan, träffas på Centralen och åka gemensamt till lunchstället skulle jag uppskatta. Ni vet, jag jobbar bara i Stora staden och går fram och tillbaka jobbet-sstation och när nån säger buss eller t-bana börjar mina ögon rulla i skallen och hela kroppen skriker "VILSE".

Var faktiskt ute i går på äventyr, hittade faktiskt fram men attans så nervös jag var innan. Det är väl i of oftast så. Jag föreställer mig det värsta innan men sen går det kanon bra att hitta...

• Makens Pela

Attans vad skoj det ska bli att se er båda. Inga andra i tråden som kan?

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Oh vad fint det snöar idag!! :):)

Idag är jag på bättre humör trots att jag knappt sov nåt inatt heller pga ryggen.:(

Hann inte rapportera så mycket igår men jag var hos en idiot till försäkringsmäklare för att prata pensionspengar :[ och så var jag tvungen att åka halvvägs till Arlanda för att skaffa ett nytt pass eftersom polisen har bestämt att slå igen passexpeditionen inne i stan just nu. Funderade nästan på att ta med mig picknick för sist jag skaffade ett nytt pass tog det timmar men igår gick det på fem minuter!:)

Sen när jag kom hem var jag tvungen att ägna timmar åt att fundera på var jag ska placera pensionspengarna och det är så trååååååååååååkigt. :[

Pela, jag kan inte följa med på lunch tyvärr för just då är jag på väg till alperna. Men gärna en annan gång!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3