• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

trillingar!!?!?!?! oooohoooååååhå shit!

• MuffinsTönt

Vickan
    Här vi alla en, En för alla. :D:D

• Oms

Nenne!- jag glömde pompoma för dig igår! hoppas att det är idag de bestämmer sig så att mina pom pom pom pom fungerar :)

Snartis - japp, jag vet vilka dem är, 3 bröder va? musikälskare. en av dem dejtade en gammal vän till mig i ngt år.

tubbies - synd på ryggen, skickar en cybermassage till dig *tar en själv oxå, e helt stel i musklerna*

vickan - vad tyckte du om lunchförslaget? elelr har du annat alternativ som skulle fungera?

• nenne78

oms
    ingen fara, det gick ganska bra ändå! Jag tror att ni hade frusit ihjäl för här var det snöstorm igår (gissa vem som cyklade) och puben var inte öppen kl 8.

• Oms

Pela - vänta i 5 år o sen trillingar - ja det va ju o ta i! hon har nog haft det där felet där man sällan får ägglossning och sen så kan det komma fler samtidigt *vet inte vad det heter*

• Oms

Nenne - du skulel göra dig utmärkt i Shanghai som du cyklar:):D

• viktualia

ÖööooooW....

Nenne.... ajajaj...hoppas du kan förlåta oss för att vi glömde pompoma igår. Tar i lite extra nu:

Go Nenne Go GO!!!!!!!!!!!

Omsan - libanesiskt är skoj! Men vi kanske måste göra en inventering av vilken punkt på kartan som är optimal för alla inblandade.

(här gjorde geografen en paus för att med hjälp av mina kunskaper om era jobb och lite kartsökning räkna ut svaret.... men jag insåg snart att det även krävs kunskap om busslinjer.. och där nånstans la jag ner... var låg Libanensen du föreslog Omsis??? )

• MrsO

Trillingar... hmmm makens kusin o fru hade ett barn och ville ha ett syskon till henne.. de fick trillingar... viss skillnad!

Nenne, klart vi pompomar!!!

• Zozo

Morrn Ladies!

Hu idag regnar det i Paris (vilket innebär att det regnar in i min jhfskjhfsjhdfslfb lägenhet!)

Annars är det fint - 3 dagar kvar till friheten...

Sa sitter jag och grubblar pa hur jag fint ska komma ur att jag lovat min kära väninna (hon som är hispig med bebisen) att jag skulle komma dit i helgen (Varför!!??)

Ah, jag ÄLSKADE att bo själv! Jag tycker det är super att bo med min käre make med och hade inga större problem med att bo hemma hos föräldrarna pa den tiden det begav sig. An idag har jag behov av ensam-tid, när jag far vara bara mig och ensam, med eller utan ljud runt omkring och bara göra vad jag vill.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3