• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Gokväll Muffin! :)

Jag tycker det var sött...
    Kanske är det lilla "flytta-ihop-genen" som gör sig gällande, ja :D

Fast det kan vara en bra sak att "vänta ut" lite... Det blir inte sämre av det :D

Vicks - "Drällmaja"... :D :D :D Hehe, tell me about it... :D
    Hur typiskt är det inte att man har bråttom iväg, och borstar tänderna i sista minuten. DÅ! "splosh", säger det när tandkrämsbubblet lite elegant sådär landar på tröjan. Som givetvis måste bytas. För tandkräm går liksom inte skölja bort från plagget, jag har i alla fall aldrig lyckats.

Jahapp, in i tvätten alltså.... *suck!!*

• viktualia

Sis - tandkrämsfläckar får man snabbt bort med hjälp av en handduk som man blöter ett hörn på och sen nästan skrubbar bort fläcken. Brukar funka för mig....

... vet inte riktigt var mina fläckar kommer ifrån... kanske borde jag använda det där förklädet jag gav maken i julklapp lite oftare.... matlagningsmupp som jag är.. hm...

• Sister of the Night

Vicks - får testa nästa gång det händer!! :D *bara en tidfråga, moahahahahaaaaa* :D :D :D

Tack för tipset

• viktualia

varsego... jaaa det händer ju tyvärr OFTA!!!... *suckar högljutt*

nu har maken fastnat framför ett tvprogram som han ser på datorn... meeeeeeeeeeeeen.... det är ju sovdags... hm.... *vill ha sällis*

• MuffinsTönt

Jag tänkte lite på det också. Samtidigt är jag lite skraj. Är väldigt fri av mig. Vill gärna ha lite space. Och sen så skämtade jag om att han får skaffa en större säng och en större badrum innan dess. Även om det var mest på skämt så är det ett litet problem som vi(mest jag då) har nu.

Får se hur grabben löser det. :D

Hur är det annars Sis? :D

• viktualia

Muffins - jag tror att de flesta mår bra av att bo ensamma under nån period i livet... även om det kan tyckas krångligt så tror jag att det är ett bra sätt att hitta sig själv... alltså innan man flyttar ihop med nån partner...

...hm... är för seg för att utveckla resonemanget.. men jag får väl återkomma...

• MuffinsTönt

Vickan
    Jag fattar ditt lilla resonemang.

Dags attt sova! *zzZZzzZ*

Sussa gött brudar. :p

• Sister of the Night

Jaha, då ska ni sova då *blänger lite*

Haha, nä, men jag tror helt klart att Vickan har rätt!
    Själv älskade jag att bo själv i min lilla lya :)Det var så mysigt! Men att vara sambo är också mysigt! Det är liksom bra på varsitt sätt. Men jag tror att det är en JÄTTEBRA idé att bo själv först... det ger en viss självkänsla :)

Muffin - tackar som frågar :D
    Det är rätt bra, lite TV-såsande och så

• Sister of the Night

Gonatt på er förresten ;) :) *vinkar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3